Lobby

6 jaren 2 maanden geleden #118326 door Bram
Lobby werd gestart door Bram
Hallo,
Weet iemand of je vrienden kunt uitnodigen om aan een race in een lobby deel te nemen. Kan het n.l. niet vinden.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bram
  • Bram's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
6 jaren 2 maanden geleden #118327 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Lobby
Nee die optie zit er niet in helaas, tenminste niet zo gemakkelijk.
Na het aanmaken van een lobby krijg je altijd een code te zien, dat is de unieke ID van je lobby. Die code kun je delen met vrienden, door bijvoorbeeld de code in een PSN bericht te zetten. Je vrienden kunnen deze code intypen en zo in de lobby komen.

Wat het handigste werkt is als je een lobby van een vriend zoekt het vinkje aan te zetten aan de linker kant waarbij alleen Lobby's worden weergegeven van vrienden.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 2 maanden geleden #118328 door Bram
Beantwoord door Bram in topic Lobby
Hallo Djie,
Bedankt voor je reactie. Hoop dat het alsnog toegevoegd wordt zoals in F1, werkt wel een stuk makkelijker. Verder nog de beste wensen voor het nieuwe jaar en veel race plezier.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bram
  • Bram's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
6 jaren 2 maanden geleden #118351 door Roxa_p
Beantwoord door Roxa_p in topic Lobby
Vorige week was ik mee online in een lobby van gthq en legde het probleem uit van de instelling om het min. gewicht op te leggen nu ipv het minimum krijg je een maximum gewicht opgelegd. Bv 1200 limiet kan je niet meedoen met 1201kg, maar wel met 950kg. Lijkt me niet echt logisch.
Op aanraden van djie post ik dit hier in de hoop dat jullie dit kunnen voorleggen om dit te laten aanpassen.
Bedankt op voorhand.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 2 maanden geleden #118352 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Lobby
Thanks Roxa voor de post, zal dit doorgeven.

Helaas kan ik vanavond geen lobby openen vanwege werk.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer