TT 94 - GT Academy '14 - Finale Ronde

9 jaren 10 maanden geleden - 9 jaren 9 maanden geleden #105459 door WhiteAnimal166
TT 94 - GT Academy '14 - Finale Ronde werd gestart door WhiteAnimal166
TT:
Circuit:
Auto:
Banden:
Deadline
94
Circuit de Spa-Francorchamps
Nissan GT-R NISMO GT3 Team RJN '13
Racing: Hard
16 juni 2014.

{fabrik view=list id=12 showfilters=0 fabrik_show_nav=0 limit=100 hq_db_myresults___game=1 hq_db_myresults___event_type=5 hq_db_myresults___event=26}

"On track I don't fear anyone, but respect everyone"
Laatst bewerkt 9 jaren 9 maanden geleden door WhiteAnimal166.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • WhiteAnimal166
  • WhiteAnimal166's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • GTHQ_WhiteAnimal - D2G
Lees meer
9 jaren 10 maanden geleden - 9 jaren 10 maanden geleden #105460 door WhiteAnimal166
Beantwoord door WhiteAnimal166 in topic TT 94 - GT Academy '14 - Finale Ronde
In plaats van je tijd vermelden op het forum, kun je vanaf nu je tijden via een web formulier rechtstreeks in het systeem invoeren. De ranking wordt dan gelijk bijgewerkt.

Korte uitleg:

>>> Tijd invoeren <<< en dan +toevoegen kiezen.

De ranking van dit event wordt nog wel gewoon in het bijbehorende discussie topic getoond, maar je kan ook zelf door de rankings van de verschillende events kijken via de site:

>>> Leaderboards bekijken <<<

Er komt nog een uitgebreidere handleiding maar denk dat het redelijk rechttoe rechtaan is hoe je je tijd kan invullen.

NB. In de ranking komt vanzelf alleen je snelste tijd te staan.

Als je je tijd verbetert kun je een nieuwe tijd opgeven. Wanneer je in je >>> eigen resultaten <<< kijkt, kun je per event filteren en al je geregistreerde tijden terugzien.

"On track I don't fear anyone, but respect everyone"
Laatst bewerkt 9 jaren 10 maanden geleden door WhiteAnimal166.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • WhiteAnimal166
  • WhiteAnimal166's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • GTHQ_WhiteAnimal - D2G
Lees meer
9 jaren 10 maanden geleden #105463 door Bodhie
Beantwoord door Bodhie in topic TT 94 - GT Academy '14 - Finale Ronde
Tijd weer een beetje weten te verbeteren :)

Er is denk ik wel nog een bug met de replay's, want bij davinci kun je de replay aanklikken (heb ik gedaan) en toen kreeg ik de melding dat ik niet gemachtigd was?!



Gelukkig al vakantie, dus kan alle tijd in deze academy steken :woohoo:
Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 10 maanden geleden #105464 door Djie
Beantwoord door Djie in topic TT 94 - GT Academy '14 - Finale Ronde
Davinci heeft geen replay ingevoegd, slechts een ongeldige link :) Zal ik even wijzigingen.

Hopelijk dit weekend even tijd om een ronde neer te zetten!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 10 maanden geleden - 9 jaren 10 maanden geleden #105466 door Illoeminati
Beantwoord door Illoeminati in topic TT 94 - GT Academy '14 - Finale Ronde
Handig zo een automatische leaderboard :)
Denk wel dat ik er nog een tiende of 3 à 4 kan afpitsen als alles foutloos zou gaan. Au rouge is vrij tricky om het binnen de lijntjes te houden.
Laatst bewerkt 9 jaren 10 maanden geleden door Illoeminati.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 10 maanden geleden - 9 jaren 10 maanden geleden #105470 door Kevin-R34
Beantwoord door Kevin-R34 in topic TT 94 - GT Academy '14 - Finale Ronde
Heb me tijd weer weten te verbeteren. Sta nu nipt voor Tinus op plekje 5. :) Maar als ik wordt gebeld voor de Nationale Finales kan ik helaas niet meedoen omdat ik onmogelijk vrij kan krijgen voor me werk mocht ik Silverstone bereiken. Daarnaast is me Engels niet top, en blijft intensief hardlopen een probleem met me chronische scheenbeenblessure. (Zeker op verharde ondergrond)

Ik doe deze tijdrit mee voor de eer en om de naam GTHQ zo hoog mogelijk te krijgen. Tinus, ik zit je dus sowieso niet in de weg ;) Top 8 is voldoende voor je als ik op de laatste dag nog voor je zou staan. Succes nog man! Zet m op! Je kan het. En ook aan alle anderen natuurlijk nog veel succes gewenst die de doelstelling hebben om naar de Nationale Finales te gaan.

@Illoeminati, mooie tijd man! Je bent vooral in sector 1 en in die linker bocht na de Rivage SUPER SNEL. Daar pak je veel winst. Maar Vanaf de Pouhon tot en met de Curve Paul Frere zou je nog een paar tienden kunnen winnen merk ik als ik achter je lijn aan het rijden bent. Ach, elke bocht kan haast niet 100% perfect gaan in 1 rondje tijd. Dat is zo lastig op dit lange circuit. Een heel klein foutje is heel snel gemaakt.
Laatst bewerkt 9 jaren 10 maanden geleden door Kevin-R34.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Jilt

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 10 maanden geleden - 9 jaren 10 maanden geleden #105472 door Illoeminati
Beantwoord door Illoeminati in topic TT 94 - GT Academy '14 - Finale Ronde

@Illoeminati, mooie tijd man! Je bent vooral in sector 1 en in die linker bocht na de Rivage SUPER SNEL. Daar pak je veel winst. Maar Vanaf de Pouhon tot en met de Curve Paul Frere zou je nog een paar tienden kunnen winnen...

Daar verlies ik inderdaad nog wat tijd. Zal wel nog eens proberen of ik daar iets kan verbeteren
Laatst bewerkt 9 jaren 10 maanden geleden door Illoeminati.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 10 maanden geleden #105473 door Bodhie
Beantwoord door Bodhie in topic TT 94 - GT Academy '14 - Finale Ronde

Heb me tijd weer weten te verbeteren. Sta nu nipt voor Tinus op plekje 5. :) Maar als ik wordt gebeld voor de Nationale Finales kan ik helaas niet meedoen omdat ik onmogelijk vrij kan krijgen voor me werk mocht ik Silverstone bereiken. Daarnaast is me Engels niet top, en blijft intensief hardlopen een probleem met me chronische scheenbeenblessure. (Zeker op verharde ondergrond)

Ik doe deze tijdrit mee voor de eer en om de naam GTHQ zo hoog mogelijk te krijgen. Tinus, ik zit je dus sowieso niet in de weg ;) Top 8 is voldoende voor je als ik op de laatste dag nog voor je zou staan. Succes nog man! Zet m op! Je kan het. En ook aan alle anderen natuurlijk nog veel succes gewenst die de doelstelling hebben om naar de Nationale Finales te gaan.


Ohw, das niet zo mooi om te horen... Wel fijn natuurlijk voor mij, maar jammer dat jij zelf niet mee zou kunnen doen (mochten we samen in top 7 zitten).

Heb komende 2 weken nog vakantie, dus die tijd van mij zal vast en zeker nog wel een paar x verbeterd gaan worden. Ongeveer iedere dag zit ik er wel een paar uurtjes achter, om toch nog net even een paar honderdste te kunnen vinden.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 10 maanden geleden #105487 door Illoeminati
Beantwoord door Illoeminati in topic TT 94 - GT Academy '14 - Finale Ronde
Net geprobeerd men tijd nog wat te verbeteren, maar kom niet eens in de buurt :s :(
Serieus 'on?'realistisch gooiwerk dat je met die auto moet doen imo

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 10 maanden geleden #105493 door OR_BJZ
Beantwoord door OR_BJZ in topic TT 94 - GT Academy '14 - Finale Ronde
Langzaam krijg ik er nog wat tiendes af maar heb wel aardig wat rondjes nodig hoor,iedere x heb ik wel ergens een momentje.
Ik ben al een paar x 4 tiende sneller geweest maar niet kunnen afronden.
Gelukkig hebben we nog even... :P

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer