I'm leaving..

5 jaren 7 maanden geleden - 5 jaren 7 maanden geleden #118636 door GTHQ_koop
Beantwoord door GTHQ_koop in topic I'm leaving..
Hi mannen,

Zal weer eens een updatetje geven vanaf de andere kant van de oceaan :)
Na bijna 6 maanden offline te zijn geweest heb ik vandaag eindelijk weer eens een paar rondjes kunnen rijden dankzij mijn "supersnelle" 6mb sateliet internetverbinding :whistle:

In die 6 maanden ben ik/we verhuist naar Texas (Princeton, klein uurtje rijden ten noorden van Dallas) omdat New York onze neus uit kwam.. Te duur en te vol met onaardige mensen.
Hier in Texas voel ik me een stuk meer op m'n gemak, lekker warm met een lage luchtvochtigheid, aardige mensen en zeer goed te behappen qua prijzen.

We huren voor 1 jaar een huis zodat m'n stiefzoon school af kan maken en dan kopen we wat anders met een stuk grond voor de beesten. Inmiddels hebben we 6 honden, 3 katten, 3 geiten en 2 konijnen.

M'n vrouw en ik werken voor Boeing die aan het uitbreiden is dus genoeg werk in het vooruitzicht..!

Tijdsverschil met NL is 7u dus de kans dat ik iemand online zie zal niet zo groot zijn but who knows ;)

Paar piccies B)









Laatst bewerkt 5 jaren 7 maanden geleden door GTHQ_koop.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • GTHQ_koop
  • GTHQ_koop's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
5 jaren 7 maanden geleden - 5 jaren 7 maanden geleden #118637 door Illoeminati
Beantwoord door Illoeminati in topic I'm leaving..
Echt wel helemaal Texas style dat huisje :) Precies lekker kalm daar met alleen maar velden rondom. Waar woont je eerste buur, 2 mijl verder ofzo :lol: ?

Jammer van New York, maar USA is groot genoeg, vindt je ergens anders wel iets leuks.

Voormalige race-alien dat nu voor Boeing werkt? What are you up to :evil: ?!

Tof om te horen dat je het daar zo naar je zin hebt :)
Laatst bewerkt 5 jaren 7 maanden geleden door Illoeminati.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
5 jaren 7 maanden geleden #118638 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic I'm leaving..
Leuk Marcel!!
Dank voor de update.

COTA is maar 4 uurtjes rijden dan......

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
5 jaren 6 maanden geleden #118639 door Djie
Beantwoord door Djie in topic I'm leaving..
Zo wat een verschil moet dat zijn met NY zeg! Ziet er echt fantastisch uit daar, wat een ruimte! Toevallig geen gastenverblijf beschikbaar daar? :)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
5 jaren 6 maanden geleden #118640 door GTHQ_koop
Beantwoord door GTHQ_koop in topic I'm leaving..
COTA is 3.5u hiervandaan, gaan we zeker een keertje bezoeken enTexas Motor speedway een uurtje dus daar zijn we ook regelmatig te vinden en nog 2 andere drag strips binnen een uur.

1e buur is ongeveer een 1/4 mijl vanaf het huis dus in de Charger zo'n 10 seconden :D

Gastenverblijf heb ik helaas niet maar als er iemand in de buurt is, regelen we wel wat ;)

Verschil met New York is enorm, in positive zin en op alle fronten..!! Benzine is momenteel 2.35 voor een gallon (3.8ltr) en de salarissen zijn hetzelfde als in New York.
We betalen hier geen inkomsten belasting dus je houd een stuk meer over.

Politie is ook aardig, maar ze geven nog steeds een boete.. Van de week gepakt met 81 in een 65 mijl zone, 270,- dollar maar ook een tip: koop een radar detector en blijf onder 10% te hard want dan doen we niks LOL
Internetverbinding is zo traag als dikke stront via sateliet maar daar kunnen we helaas niks aan doen, het is het waard IMO.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Jilt

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • GTHQ_koop
  • GTHQ_koop's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer