Assetto Corsa met Oculus Rift

9 jaren 8 maanden geleden - 9 jaren 8 maanden geleden #106225 door mjhorenberg
Assetto Corsa met Oculus Rift werd gestart door mjhorenberg
Ik kreeg vandaag een tip van een bekende van me over de Oculus Rift. Dit is een 3D bril gericht op gaming. Allereerst hieronder even een filmpje van youtube om jullie vast een impressie te geven.



Het betreft een 3D bril die je kunt gebruiken bij verschillende games, maar ik weer dat Assetto Corsa ook bezig is met dit product en het hoogst waarschijnlijk ook gaat ondersteunen. De Oculus Rift is nu alleen nog maar verkrijgbaar als development kit en het is ook nog niet helemaal duidelijk wanneer er een klantenversie uit gaat komen. Ik vind het er persoonlijk erg cool uit zien. Geen nut meer voor 3 schermen enzo, gewoon een bril op en gaan. Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Laatst bewerkt 9 jaren 8 maanden geleden door mjhorenberg.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • mjhorenberg
  • mjhorenberg's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
Lees meer
9 jaren 8 maanden geleden #106226 door GTHQ_koop
Beantwoord door GTHQ_koop in topic Assetto Corsa met Oculus Rift
Ik moest/moet me heel erg inhouden om de DK2 niet te kopen, kost geen drol in vergelijking met 3 of laat staan 1 scherm :woohoo:

Weet niet of jouw filmpje dezelfde is als deze want kan niks afspelen op mn werk want hij lijkt er wel op, zelfde auto iig..

Deze gaf voor mij iig de doorslag om dat ding (Consumenten versie) aan te schaffen B)

Ik vind 't echt supervet..! Gaat er ook echt wel komen ondanks je niet meer kan zien wat je op je eigen stuur doet ;)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 8 maanden geleden #106228 door mjhorenberg
Beantwoord door mjhorenberg in topic Assetto Corsa met Oculus Rift
Is niet hetzelfde filmpje, maar wel een leuke toevoeging die van jou. Het filmpje van mij laat ook zien wat de gebruiker zelf doet tijdens het rijden.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • mjhorenberg
  • mjhorenberg's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
Lees meer
9 jaren 8 maanden geleden - 9 jaren 8 maanden geleden #106231 door driescuit
Beantwoord door driescuit in topic Assetto Corsa met Oculus Rift
Ik denk Mark dat de beleving én ervaring van een goede racesim ongekende hoogte zal kennen. Wat ik wel denk is dat het geen vervanger is. ik geloof niet dat je zo'n bril voor echt lang kan verdragen, ook al is de dev kit van oculus ondertussen FULLhd, je zal volgens mij toch redelijk snel vermoeid geraken aan de ogen.

Ik hoop uiteraard dat ik het volledig mis heb.
Laatst bewerkt 9 jaren 8 maanden geleden door driescuit.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 8 maanden geleden #106232 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Assetto Corsa met Oculus Rift
TOf! en dat het goedkoper is dan 3 schermen + een betere ervaring is wel een grote winst. Met GT7 en Project Morpheus verwachten natuurlijk iets soortgelijks!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer