Gran turismo PSP reviews

14 jaren 7 maanden geleden - 14 jaren 7 maanden geleden #3733 door Jeff_717
Gran turismo PSP reviews werd gestart door Jeff_717
Op de volgende sites staan reviews van gran turismo voor de psp.
De scores zijn heel verschillend,naar mijn meningen vallen ze een beetje tegen.

IGN:(score: 6.8)
uk.psp.ign.com/articles/102/1024698p1.html

Eurogamer:(score: 7)
www.eurogamer.net/articles/gran-turismo-review

Videogamer:(score: 9)
www.videogamer.com/psp/gran_turismo/review.html

Pocketgamer:(score: 8)
www.pocketgamer.co.uk/r/PSP/Gran+Turismo/review.asp?c=15580

Play:(score: 80%)
play.tm/review/26653/gran-turismo/

CVG:(score: 6.7)
www.computerandvideogames.com/article.php?id=223409

Arstechnica:(score: Buy)
arstechnica.com/gaming/reviews/2009/09/gran-turismo-psp-review-portable-racing-grows-up.ars

Nowgamer:(score: 8.5)
psp.nowgamer.com/reviews/psp/8684/gran-turismo


IGN video Review:




Bron: GTPlanet
Laatst bewerkt 14 jaren 7 maanden geleden door Jeff_717.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jeff_717
  • Jeff_717's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
14 jaren 7 maanden geleden #3741 door Mark
Beantwoord door Mark in topic Re:Gran turismo PSP reviews
Ik zit net die car list te bekijken voor de PSP en het valt me eigenlijk op dat het echt allemaal oude bakken zijn eigenlijk.. :woohoo:
Er zitten maar heeel heeel weinig autos bij vanaf 2006 tot heden..
Een C 63 AMG uit 2008 lijkt me dan eigenlijk het leuks om in te rijden :laugh: , verder valt het errrg tegen.. :(

Lkkr is dat dan..zo kan ik ook een spel maken..je plaatst gwoon alle ouwe autos van GT4 in GT5..
We zitten bijna in 2010 en je speelt met gemiddeld 10 jaar oude autos.. zwaar gedateerd dus.. :blink: :angry: :dry:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 7 maanden geleden - 14 jaren 7 maanden geleden #3742 door Jeff_717
Beantwoord door Jeff_717 in topic Re:Gran turismo PSP reviews
Mark schrijft:

Ik zit net die car list te bekijken voor de PSP en het valt me eigenlijk op dat het echt allemaal oude bakken zijn eigenlijk.. :woohoo:
Er zitten maar heeel heeel weinig autos bij vanaf 2006 tot heden..
Een C 63 AMG uit 2008 lijkt me dan eigenlijk het leuks om in te rijden :laugh: , verder valt het errrg tegen.. :(

Lkkr is dat dan..zo kan ik ook een spel maken..je plaatst gwoon alle ouwe autos van GT4 in GT5..
We zitten bijna in 2010 en je speelt met gemiddeld 10 jaar oude autos.. zwaar gedateerd dus.. :blink: :angry: :dry:


Vind het wel leuk dat er zoveel oudjes in zitten :P Er zitten van veel auto`s het oude en het nieuwe model in. Zo kan je eerst in een oudje rijden en daarna in het nieuwe model en zo met elkaar vergelijken :P
En ik vind dat oudere auto`s veel meer emotie hebben om zo maar te zeggen. Ik vind al dat moderne gedoe maar niks.Geef mij maar een auto zonder al die veiligheid`s snufjes en toeters en bellen,een auto waar je nog echt voor moet kunnen rijden om hem recht op de baan te houden B)

Er zitten wel weer veel dezelfde auto`s in. Ik heb die carlist ook gezien en volgens mij zitten er weer een stuk of 20 nissan skylines in :P
Laatst bewerkt 14 jaren 7 maanden geleden door Jeff_717.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jeff_717
  • Jeff_717's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
14 jaren 7 maanden geleden #3759 door Mark
Beantwoord door Mark in topic Re:Gran turismo PSP reviews
Ja ok ik snap wat je bedoelt en ben het ook wel met je eens, maar ik had gwoon wel meer nieuwere modellen verwacht..bijv. een Scirocco..een nieuwe E 63 AMG, nieuwe RS4 en 6, een BMW M6..
Van mij hadden ze dat wel ff mogen aanpassen..het is eigenlijk dus 90% van GT4, dus waar we allemaal al mee hebben gespeeld alleen gaat het er nu grafisch beter uit zien..

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 7 maanden geleden #3763 door Jeff_717
Beantwoord door Jeff_717 in topic Re:Gran turismo PSP reviews
Mark schrijft:

Ja ok ik snap wat je bedoelt en ben het ook wel met je eens, maar ik had gwoon wel meer nieuwere modellen verwacht..bijv. een Scirocco..een nieuwe E 63 AMG, nieuwe RS4 en 6, een BMW M6..
Van mij hadden ze dat wel ff mogen aanpassen..het is eigenlijk dus 90% van GT4, dus waar we allemaal al mee hebben gespeeld alleen gaat het er nu grafisch beter uit zien..


Alle auto`s uit de vorige gt games zitten hier ook in en er zijn volgens mij maar een stuk of 130 nieuwe modellen toegevoegt in GT5 en daar zitten ook maar een paar 2006+ modellen in volgens mij.Ik denk dat je voor nieuwe modellen meer de Forza 3 kant op moet,in dat spel stoppen ze vaak veel moderne auto`s. Maar je hebt een punt hoor dat er veel oude meuk in zit :P ik denk dat de nieuwste golf er bijv ook niet in zit maar gewoon nog steeds de 4 en de 5.Nu lig ik daar niet bepaald wakker van want ik geef niks om europese auto`s maar er zijn veel mensen die graag moderne europese auto`s willen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jeff_717
  • Jeff_717's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer