De Vettel Challenge!

12 jaren 5 maanden geleden #58378 door Feyitsma
De Vettel Challenge! werd gestart door Feyitsma
De Redbull X1 event met lexxi82.
Een korte samenvatting. Na uren, dagen, mss wel weken opnieuw proberen, had ik dan eindelijk besloten om het op te geven met mijn controller..
Maar na al de uren die ik in Gt5 gestoken heb, had ik alles op goud behalve de Vettel test. Dus kwam ik op deze forums lexxi82 tegen, die bood me hulp aan.
Ik had het ervoor over om 400km te rijden, hij beloofde mij 200% zekerheid om deze op goud te zetten voor mij. En jawel hoor, in amper 10 minuten tijd was het al geklaard. Echt indrukwekkend!
Dus bij deze een pluim voor lexxi82 en hartelijk dank om mij hiermee te helpen!
Ik heb ondertussen mijn platinum trophy voor Gt5. :)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Feyitsma
  • Feyitsma's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
12 jaren 5 maanden geleden #58397 door snaky8
Beantwoord door snaky8 in topic Re: De Vettel Challenge!

De Redbull X1 event met lexxi82.
Een korte samenvatting. Na uren, dagen, mss wel weken opnieuw proberen, had ik dan eindelijk besloten om het op te geven met mijn controller..
Maar na al de uren die ik in Gt5 gestoken heb, had ik alles op goud behalve de Vettel test. Dus kwam ik op deze forums lexxi82 tegen, die bood me hulp aan.
Ik had het ervoor over om 400km te rijden, hij beloofde mij 200% zekerheid om deze op goud te zetten voor mij. En jawel hoor, in amper 10 minuten tijd was het al geklaard. Echt indrukwekkend!
Dus bij deze een pluim voor lexxi82 en hartelijk dank om mij hiermee te helpen!
Ik heb ondertussen mijn platinum trophy voor Gt5. :)

Wat is je PSN?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 5 maanden geleden #58399 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Re: De Vettel Challenge!
Haha cool! Tof dat Lexxi je heeft geholpen, kan me voorstellen dat je er gefrustreerd van wordt. Na vele poging heb ik het ook maar opgeven. Meteen vindt ik het daardoor 1 van de mindere/moeilijkste events. Wellicht over een paar maanden nog eens een poging wagen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 5 maanden geleden - 12 jaren 5 maanden geleden #58408 door Feyitsma
Beantwoord door Feyitsma in topic Re: De Vettel Challenge!
@ Snaky8: Psn is "Feyitsma" - Zoals m'n naam hier.
@ Djie: Wel ik kan je garanderen, vraag lexxie om hulp en die doet het alsof het niks is. :)
Laatst bewerkt 12 jaren 5 maanden geleden door Feyitsma.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Feyitsma
  • Feyitsma's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
12 jaren 5 maanden geleden #58564 door lexxi82
Beantwoord door lexxi82 in topic Re: De Vettel Challenge!
Heel graag gedaan Feyitsma, ik vond t tof om te doen en nog gefeliciteerd met t behalen van de PLATINUM trofee. En jij bedankt voor het aanmaken van deze topic, echt tof.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 5 maanden geleden #58581 door Feyitsma
Beantwoord door Feyitsma in topic Re: De Vettel Challenge!
Aan iedereen die dit leest, dit is de kerel waar ik het over heb! lexxi82!
Echt een aanrader en een gegarandeerd succes als je hem laat helpen met de uitdaging!
Deze topic aanmaken was het minste dat ik kon doen in return, dus heel graag gedaan :).
En nogmaals bedankt!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Feyitsma
  • Feyitsma's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden #65235 door WhiteAnimal166
Beantwoord door WhiteAnimal166 in topic Re: De Vettel Challenge!
Poewee, ik mag wel helemaal gaan leren hoe die wagen rijdt, de snelheid en directheid waarop die reageert heb ik nog alle moeite mee. Kijk vooral erg op tegen Suzuka om die op goud te krijgen, of welke kleur dan ook. Op die baan kom ik nooit zo lekker uit de verf :dry:

Ben bezig om de resterende challenges en trophies binnen te halen, de endurance races gaan vanzelf wel lukken. De AMG in de regen (vooral die met dat ouwe hok was tricky) is uiteindelijk ook voor mekaar zonder hulpmiddelen, maar die Red Bull valt me nog lang niet mee. Denk niet dat ik die in een weekje 'doorheb'.

"On track I don't fear anyone, but respect everyone"

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • WhiteAnimal166
  • WhiteAnimal166's Profielfoto
  • Offline
  • Moderator
  • GTHQ_WhiteAnimal - D2G
Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden #65249 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Re: De Vettel Challenge!
Ik heb idd net de Vettel challenge op zilver bij Suzuka. GOud moet ik echt nog even voor gaan zitten.
Rest inmiddels op goud, maar boy, dat was niet gemakkelijk.

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden #65363 door mv1979
Beantwoord door mv1979 in topic Re: De Vettel Challenge!
Ik heb ze inmiddels alle 3 goud, heb er lang over gedaan maar ik wilde ze ook graag zonder afsnijden e.d. (min of meer volgens de GTHQ raceregels) halen. Ik heb de replays bewaard, kan ze evt. wel hier plaatsen? Of misschien dat iemand (;))er een filmpje van kan maken? Dan kan iedereen ervan profiteren.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden #65403 door lexxi82
Beantwoord door lexxi82 in topic Re: De Vettel Challenge!

Ik heb ze inmiddels alle 3 goud, heb er lang over gedaan maar ik wilde ze ook graag zonder afsnijden e.d. (min of meer volgens de GTHQ raceregels) halen. Ik heb de replays bewaard, kan ze evt. wel hier plaatsen? Of misschien dat iemand (;))er een filmpje van kan maken? Dan kan iedereen ervan profiteren.



Afsnijden kan niet dan moet je overnieuw beginnen. Of bedoel je de 2e chicane van monza.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer