vettel challenge laten doen..

11 jaren 5 maanden geleden #84074 door Dikkeaap007
vettel challenge laten doen.. werd gestart door Dikkeaap007
Hallo allen,

Misschien is dit niet de beste manier.. maar ach..

Ik heb alles ondertussen gehaald. Op de vettel challenge en de 1000 auto's trophy na.
De 1000 gaat me wel lukken. Zit nu op 8xx.
Alleen die vettel challenge... Ik heb t hele spel met controller gedaan. En om nu een stuur te gaan kopen hiervoor gaat me echt te ver..
Ik heb ze op brons staan dat wel. Alleen na al die speeluren wil ik graag de game op Platinum hebben..

Wie o wie kan die challenge makkelijk halen en wilt dit graag even doen? Ik koppel de ps los en kom gewoon even langs haha.

Thnx!
Danny

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Dikkeaap007
  • Dikkeaap007's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
11 jaren 5 maanden geleden #84076 door Djie
Beantwoord door Djie in topic vettel challenge laten doen..

Hallo allen,

Misschien is dit niet de beste manier.. maar ach..

Ik heb alles ondertussen gehaald. Op de vettel challenge en de 1000 auto's trophy na.
De 1000 gaat me wel lukken. Zit nu op 8xx.
Alleen die vettel challenge... Ik heb t hele spel met controller gedaan. En om nu een stuur te gaan kopen hiervoor gaat me echt te ver..
Ik heb ze op brons staan dat wel. Alleen na al die speeluren wil ik graag de game op Platinum hebben..

Wie o wie kan die challenge makkelijk halen en wilt dit graag even doen? Ik koppel de ps los en kom gewoon even langs haha.

Thnx!
Danny


Zelf heb ik deze ook niet op goud maar volgens mij gaat het alleen maar moeilijker met stuur :) Dus nog even proberen met de controller zou ik zeggen of iemand doet moet zich hier aanbieden!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 5 maanden geleden #84077 door Dikkeaap007
Beantwoord door Dikkeaap007 in topic vettel challenge laten doen..
Ik snap opzich de logica wel dat het soepeler gaat.. je bochten werk kan soepeler dan een stickje van links naar rechts gooien.. alleen dan moet je t wel vanaf t begin gewend zijn.. en mijn idee van even relaxed gamen gaat niet op als er een stuurtje staat ;)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Dikkeaap007
  • Dikkeaap007's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
11 jaren 5 maanden geleden #84143 door mv1979
Beantwoord door mv1979 in topic vettel challenge laten doen..
Misschien kun je Lexxi82 uit dit topic benaderen gthq.nl/forum/gt5-challenges/58378-de-vettel-challenge?limitstart=0

Overigens denk ik ook dat het met controller makkelijker te halen is dan met stuur, met een stuur kun je idd vloeiender sturen maar dat is bij de Vettel Challenge niet belangrijk, het is alsof je met een raket supersnel links en rechs tussen paaltjes door moet slalommen. Met een pookje gaat dit sneller dan wanneer je telkens je hele stuur moet omgooien.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 5 maanden geleden #84144 door Jeffrey00
Beantwoord door Jeffrey00 in topic vettel challenge laten doen..
Ik heb ze wel op goud gehaald met stuur. Het is inderdaad gooien en smijten met de auto en zet slipherstel aan. Dat gaat toch een stuk makkelijker. Op youtube staat wat voorbeelden welke lijnen je kan pakken en ik geloof dat je op 2 circuits 2 bochten een beetje kan afsnijden.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer