wie o wie kan de suzuka vettel op goud zetten??...

10 jaren 7 maanden geleden - 10 jaren 7 maanden geleden #94996 door Dikkeaap007
hallo allen :p

Wie o wie omgeving Lelystad kan mij uit de brand helpen door even suzuka op goud te halen? ik heb de eerste 2 wel, suzuka op brons maar toen begaf het stuurtje het :p

ik gooi die ps3 in een rugtas en kom langs :D

Ben benieuwd naar de reacties!

Groetjes
Laatst bewerkt 10 jaren 7 maanden geleden door Dikkeaap007.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Dikkeaap007
  • Dikkeaap007's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
10 jaren 7 maanden geleden #95151 door Dikkeaap007
Beantwoord door Dikkeaap007 in topic wie o wie kan de suzuka vettel op goud zetten??...
iemand hier? forum is een beetje verwaarloosd merk ik..

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Dikkeaap007
  • Dikkeaap007's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
10 jaren 7 maanden geleden - 10 jaren 7 maanden geleden #95152 door mv1979
Beantwoord door mv1979 in topic wie o wie kan de suzuka vettel op goud zetten??...
Er was hier ooit wel iemand die die aanbood volgens mij, ik geloof dat zijn nick Lexxi of zoiets was.
Edit: hier een topic met tips, heb je deze al doorgelezen? In dit topic biedt Lexxi82 zich inderdaad aan, geen idee of hij dit nog steeds doet maar misschien kan je hem een pb'tje sturen.
Laatst bewerkt 10 jaren 7 maanden geleden door mv1979.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 7 maanden geleden #95153 door some12hate
Beantwoord door some12hate in topic wie o wie kan de suzuka vettel op goud zetten??...

iemand hier? forum is een beetje verwaarloosd merk ik..


dat valt reuse mee. allen stel jij hier een vraag over iets waar de meeste zich al 2 jaar niet mee bezig hebben gehouden omdat die challenges alleen in het begin van GT5 aangepakt werden ;)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 7 maanden geleden #95161 door giznav
Beantwoord door giznav in topic wie o wie kan de suzuka vettel op goud zetten??...

Er was hier ooit wel iemand die die aanbood volgens mij, ik geloof dat zijn nick Lexxi of zoiets was.
Edit: hier een topic met tips, heb je deze al doorgelezen? In dit topic biedt Lexxi82 zich inderdaad aan, geen idee of hij dit nog steeds doet maar misschien kan je hem een pb'tje sturen.


@"mv1979"denk dat Lex daar geen tijd voor heeft ivm werk,de spaarzame tijd die over is stop hij in iracing ;)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 7 maanden geleden #95376 door Dikkeaap007
Beantwoord door Dikkeaap007 in topic vettel challenge klaar!
Ik heb hem uiteindelijk maar gedaan met die glitch.. kwam laatste keer anderhalve sec te kort en om nou helemaal daarvoor een stuurtje te halen..

Voor de nieuwsgierige mensen.. verwijder al je updates, ga dan updaten, trek na het updaten van elke update je internet eruit. Kijk na instaleren even welke versie er nu opstaat. Door gaan tot 1.10 en daarna gewoon internet uitlaten.. even youtuben voor info en klaar.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Dikkeaap007
  • Dikkeaap007's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
10 jaren 7 maanden geleden #95377 door Dikkeaap007
Beantwoord door Dikkeaap007 in topic wie o wie kan de suzuka vettel op goud zetten??...
Zal je verbazen hoeveel mensen hem nog willen halen!..

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Dikkeaap007
  • Dikkeaap007's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
10 jaren 7 maanden geleden #95379 door mrmellow
Beantwoord door mrmellow in topic wie o wie kan de suzuka vettel op goud zetten??...

Zal je verbazen hoeveel mensen hem nog willen halen!..

Er zullen inderdaad nog zat mensen zijn die deze nog moeten doen voor de 'ik heb alles in GT5 op goud gehaald'-achievement :silly:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 7 maanden geleden #95393 door WhiteAnimal166
Beantwoord door WhiteAnimal166 in topic wie o wie kan de suzuka vettel op goud zetten??...
Ben met trophies ook zo dat ik in principe alles wil halen, gewoon omdat het kan, maar hier moet hij ook gewoon, nog de Vettel Challenge.

Ben begonnen met Suzuka en daar een paar weken met tussenpozen voor gaan zitten. Vereist continue gewenning om aan de snelheid en manier van rijden te wennen voordat je (ik) enigszins constant kan rijden. Wat bij mij een beetje averechts werkt is om tussendoor bv seizoensevents of TT's te rijden met gewone auto's, heb daarna weer gewenning nodig qua reactiesnelheden. Die laatste seconde op Suzuka is nog de lastigste ;-) Ik geloof wel dat het met oefenen oefenen, een beetje geluk en nog meer oefenen mogelijk is. Mijn strategie is, dat als Suzuka lukt de andere 2 misschien wat makkelijker te doen zijn.

Doe nu de 2 overgebleven 24-uurs races, waarschijnlijk daarna weer verder met Vettel. Als het voordat GT6 er is niet lukt dan denk ik dat het er ook niet zomaar meer van komt. So be it...

"On track I don't fear anyone, but respect everyone"

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • WhiteAnimal166
  • WhiteAnimal166's Profielfoto
  • Offline
  • Moderator
  • GTHQ_WhiteAnimal - D2G
Lees meer