Hoe moet ik driften?

12 jaren 9 maanden geleden - 12 jaren 9 maanden geleden #49103 door Pmaster
Hoe moet ik driften? werd gestart door Pmaster
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en heb gelijk een vraag aan jullie.

Ik ben met A op level 16 ondertussen, maar toch is het me nog niet gelukt om perfect te driften. Steeds raak ik uit de bochten of raak ik in een slip.

Ik heb al aan instellingen gezeten, maar aangezien ik hier eigenlijk geen verstand van heb, weet ik ook niet zo goed hoe en wat ik moet aanpassen. Graag leer ik hier meer over.

Maar even terug over het driften, wanneer stuur ik in, rem ik precies af of moet ik hier juist letten op de versnelling als die knippert?

Zoals jullie zien, veel vragen haha.

Bedankt alvast!

Gr, Pmaster

PS. ik stuur gewoon met de controller
Laatst bewerkt 12 jaren 9 maanden geleden door Pmaster.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pmaster
  • Pmaster's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
12 jaren 9 maanden geleden #49199 door Reitsmanovic
Beantwoord door Reitsmanovic in topic Re: Hoe moet ik driften?
Het juist de bedoeling om niet te driften (behalve bij driftevents dan). Je moet altijd remmen voordat je een bocht instuurt. Anders ga je spinnen of dan slip je weg. Rijden op de kerbstone (rood met witte stenen aan de rand van het asfalt) brengt soms risico's mee en zeker als het nat is.

Het is wel moeilijker om je auto onder controle te krijgen als met controller rijdt. Ik rijd zelf ook met controler en soms is het best lastig om de auto op de baan te houden. Meestal rijd ik met slipherstel, Tractie, ABS en ASM aan en Stuurhulp uit. Als je echt goed wilt driften (voor de liefhebber) dan moet je alles uitzetten behalve de ABS.

Als je meer wilt lezen over driften, slippen, overstuur en al het andere dan moet je kijken op deze site onder Driving Acamedy.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer