Hulp: redbull X1 (x2010) Tune

12 jaren 6 maanden geleden - 12 jaren 6 maanden geleden #53057 door Duvel7188
Hulp: redbull X1 (x2010) Tune werd gestart door Duvel7188
ik ben er een weekje uit geweest maar ik heb van de week de redbull X1 gekregen door level 35 b spec te halen.

nu wil ik gaan trainen zodat ik de vettel challenge kan halen maar ik kom niet ver met deze wagen. Heeft er iemand misschien wat tips met betrekking tot het tunenen van de redbull X1?

ik weet trouwens niet eens of het mogelijk is deze auto te tunen (of in de challenge). heb het nog niet geprobeerd

bedankt,
Duvel
Laatst bewerkt 12 jaren 6 maanden geleden door Duvel7188.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Duvel7188
  • Duvel7188's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
12 jaren 6 maanden geleden #53060 door ruudje-29
Beantwoord door ruudje-29 in topic Re: Hulp: redbull X1 (x2010) Tune
Als je gewoon wilt racen in Aspec of Bspec is het mogelijk om de X1 te tunen (downforce, ophanging, enz.)

Als je echt wilt oefenen voor de challenge zal je niks moeten tunen
Bij de challenge mag je alleen de dingen als ideale lijn, tractiecontrol, ABS, enz. aanpassen

En als het niet lukt staan er nog wel tips hier op de site maar ik kon ze nu ff niet vinden

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 6 maanden geleden #53085 door TzehNeoz
Beantwoord door TzehNeoz in topic Re: Hulp: redbull X1 (x2010) Tune
je kunt proberen wat te tunen aan abs tractie control e.d. maar zou idd niet teveel aan downforce e.d. doen, omdat dit in de challenge ook niet kan.
Over het algemeen is mijn mening dat de auto bijzonder is, maar niet leuk... Bestuurbaarheid is na een beetje oefenen wel te doen, maar de charmes van de game liggen naar mijn mening bij echte auto's. ondanks dat het ook een concept car is in vele hun ogen....
Geef mij maar een leker DTM auto, ik laat de x2010 in het stof staan, zo behoudt die zijn waarde ook nog is hehe

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 6 maanden geleden #53087 door Calcifer
Beantwoord door Calcifer in topic Re: Hulp: redbull X1 (x2010) Tune
In plaats van te tunen kun je beter wat youtube filmpjes bestuderen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 6 maanden geleden #53113 door Duvel7188
Beantwoord door Duvel7188 in topic Re: Hulp: redbull X1 (x2010) Tune
ik zal eens gaan beginnen.

het is voor mij ook niet zo de auto maar ik wil de challenge wel gedaan hebben

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Duvel7188
  • Duvel7188's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
12 jaren 6 maanden geleden #53114 door giznav
Beantwoord door giznav in topic Re: Hulp: redbull X1 (x2010) Tune

ik ben er een weekje uit geweest maar ik heb van de week de redbull X1 gekregen door level 35 b spec te halen.

nu wil ik gaan trainen zodat ik de vettel challenge kan halen maar ik kom niet ver met deze wagen. Heeft er iemand misschien wat tips met betrekking tot het tunenen van de redbull X1?

ik weet trouwens niet eens of het mogelijk is deze auto te tunen (of in de challenge). heb het nog niet geprobeerd

bedankt,
Duvel

Link
veel suc6

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 6 maanden geleden #53121 door Vandooren Tom
Beantwoord door Vandooren Tom in topic Re: Hulp: redbull X1 (x2010) Tune
Op de Vettel Challenge kun je de wagen NIET tunen. Je rijdt met de aangeboden wagen en je rijdt 2 rondes op het parcours. Het is de bedoeling dat je Vettel probeert bij te halen tegen het einde vd 2 ronde.
Ik wens je alleszins héél veel succes, want het is niet vd poes!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 6 maanden geleden #53129 door Reitsmanovic
Beantwoord door Reitsmanovic in topic Re: Hulp: redbull X1 (x2010) Tune
Het is zeker geen kat in 't bakkie. Het schijnt met stuurtje makkelijker te zijn maar ik heb brons ooit gehaald met controller dus het moet te doen zijn na heel vaak opnieuw proberen en opnieuw proberen. Focus ook een beetje op je sectortijden. Probeer deze te verbeteren want de kans is groot dat je uit de baan vliegt.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 6 maanden geleden #53176 door TzehNeoz
Beantwoord door TzehNeoz in topic Re: Hulp: redbull X1 (x2010) Tune
Gister suzuka op brons gehaald met controller met een tijd van 2:21..... Als je eerste sector tijd rond de 30-32 ligt, en de 2e sector tijd onder de minuut en je de laatste s-curve een beetje goed neemt, kun je bijna niet stuk... Eerste ronde vlammen, zorgen dat je een tijd neerzet van tussen de 1.10 en 1.13, dan kun je de 2e ronde wat meer op zeker spelen.

Was er erg content mee dat ik hem eindelijk gehaald had, denk dat ik vooral suzuka wel een stuk of 50 keer opnieuw heb gedaan... Des te leuker het is als je hem dan haalt, dat wel...

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden #59511 door Kuroitora
Beantwoord door Kuroitora in topic Re: Hulp: redbull X1 (x2010) Tune
Tunen lijkt me inderdaad niet handig. Gewoon hetzelfde doen wat je bij die licenties moet doen, gewoon blijven oefenen tot je het onder de knie hebt.

Ben het er ook mee eens dat deze auto niet echt leuk is om mee te rijden voor A-Spec of Online. Maar aan de andere kant maak ik wel grof gebruik van deze auto met B-spec. Scheeld een heel hoop tijd :P . Op het Indy 500 circuit rijden mijn coureurs er rond de 31sec mee, met de kalmte balk helemaal op links. Best handig voor die 200lap endurance op dat circuit.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer