- Berichten: 9
- Ontvangen bedankjes 0
versnellingen
12 jaren 3 maanden geleden #62411
door cilic
versnellingen werd gestart door cilic
hallo iedereen
kan iemand me de optimale settings geven voor een ruf ctr yellow bird 87
en een shelby gt350r 65
thanks
kan iemand me de optimale settings geven voor een ruf ctr yellow bird 87
en een shelby gt350r 65
thanks
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- cilic
- Onderwerp Auteur
- Offline
- Gebruiker
Minder
Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden #62413
door 22B
Beantwoord door 22B in topic Re: versnellingen
Wat zijn optimale settings? Wat is je rijstijl? Mag de auto op het randje tricky zijn of moet hij altijd zo stabiel mogelijk zijn? Mag het iets glijden of als een trein wanneer je er op de juiste manier mee omgaat? Ik houd persoonlijk wel wat van wat glijden in de bochten. Heb ook geen enkel hulpmiddel aanstaan tijdens het rijden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: cilic
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- 22B
- Offline
- Gebruiker
Minder
Lees meer
- Berichten: 69
- Ontvangen bedankjes 4
12 jaren 3 maanden geleden #62415
door cilic
Beantwoord door cilic in topic Re: versnellingen
-gt350
-haalt nu 300km/h +
zijn snelheidsopbouw moet beter ( dus schakkelingen)
-mag wat glijden maar nu ook te te te veel
-ruf
haalt 300 km/h +
moet veeeeeeeeeeeeeeeeeel stabieler
bedankt
-haalt nu 300km/h +
zijn snelheidsopbouw moet beter ( dus schakkelingen)
-mag wat glijden maar nu ook te te te veel
-ruf
haalt 300 km/h +
moet veeeeeeeeeeeeeeeeeel stabieler
bedankt
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- cilic
- Onderwerp Auteur
- Offline
- Gebruiker
Minder
Lees meer
- Berichten: 9
- Ontvangen bedankjes 0
12 jaren 3 maanden geleden - 12 jaren 3 maanden geleden #62909
door 22B
Beantwoord door 22B in topic Re: versnellingen
Ik stel over het algemeen weinig af aan differentieel ofzo, beperk me meestal tot de ophanging. Ik verlaag iedere auto standaard maximaal. Camber voor 3,2-3,5, achter 1,8-2,2. Stabilisators voor 5, achter 4. Je kan proberen om de demper-settings een tikkie hoger te zetten. Vering doe ik meestal niets aan, daardoor wordt de auto al snel wat stuiterig. Bij de Ruf zou je het diff achter nog wat lager zetten. De auto breekt wat sneller uit, maar accelereert wel stabieler vaak. Blijft wel een lastige auto, veel vermogen met veel gewicht achterin. Je zou het kunnen aanpassen door ballast toe te voegen en dit naar voren te verplaatsen.
Qua versnellingen, de 1 heb ik vaak erg kort (heb je amper wat aan, de rest van de versnellingen zet ik zo dat ik net niet de toerenbegrenzer aantik op topsnelheid, dat is iets dat je even moet testen zelf
Qua versnellingen, de 1 heb ik vaak erg kort (heb je amper wat aan, de rest van de versnellingen zet ik zo dat ik net niet de toerenbegrenzer aantik op topsnelheid, dat is iets dat je even moet testen zelf
Laatst bewerkt 12 jaren 3 maanden geleden door 22B.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- 22B
- Offline
- Gebruiker
Minder
Lees meer
- Berichten: 69
- Ontvangen bedankjes 4