Mclaren P1 Concept

11 jaren 1 maand geleden - 11 jaren 1 maand geleden #89093 door Ninth_Snake
Mclaren P1 Concept werd gestart door Ninth_Snake
Beste GT5 racers/ Auto liefhebbers,

De laatste tijd zie ik veel afbeeldingen van de Mclaren P1 Concept voorbij komen. Duidelijk is te zien dat dit een geanimeerde versie is. Ik krijg hierbij het idee dat hij zijn opwachting in GT5 nog weleens kan gaan maken. Grafisch lijkt het er sterk op.

Jullie mening graag?



Laatst bewerkt 11 jaren 1 maand geleden door Ninth_Snake.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Ninth_Snake
  • Ninth_Snake's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
11 jaren 1 maand geleden #89094 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Mclaren P1 Concept
Alle nog niet officieel uitgebrachte auto's en tevens de uitgebrachte auto's zijn (deels) computer geanimeerd, danwel ondersteund (Photoshop).
Als ik naar de setting van deze foto's kijk, zie ik geen GT5.
Zou eerder Forza zijn oid.

Maar, hopen mag altijd :)

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 1 maand geleden #89102 door Ninth_Snake
Beantwoord door Ninth_Snake in topic Mclaren P1 Concept
Hopenj mag altijd natuurlijk, en dat doet deze man ook, dat ik met de g27 deze bolide over circuit mag testen B) . Grafisch voor een xbox toch wel erg hoog. Ps3 komt dichter bij naar mijn weten. Qua setting zou het voor Forza dan wel weer kloppen maar het details is erg hoog en dat doet mij denken aan GT%. Weet dat nieuwe bolides altijd grafisch gerendered worden, ben zelf ook weleens aan het stoeien met 3dsmax en maya voor leuke plaatjes. Maar kreeg een bepaald gevoel, noem het hoop haha.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Ninth_Snake
  • Ninth_Snake's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
11 jaren 1 maand geleden #89104 door Bodhie
Beantwoord door Bodhie in topic Mclaren P1 Concept
Ik denk dat het meer iets van Project Cars is, dan voor gt5 of forza. Project Cars is namenlijk grafisch er goed, en in hoge kwaliteit.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 1 maand geleden #89107 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Mclaren P1 Concept

Ik denk dat het meer iets van Project Cars is, dan voor gt5 of forza. Project Cars is namenlijk grafisch er goed, en in hoge kwaliteit.


Misschien moeten we de aankondiging van 20 februari even afwachten :) Hopelijk gaan we iets zien, verwacht van niet maar hoop het wel!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 1 maand geleden #89210 door Ninth_Snake
Beantwoord door Ninth_Snake in topic Mclaren P1 Concept

Ik denk dat het meer iets van Project Cars is, dan voor gt5 of forza. Project Cars is namenlijk grafisch er goed, en in hoge kwaliteit.


Misschien moeten we de aankondiging van 20 februari even afwachten :) Hopelijk gaan we iets zien, verwacht van niet maar hoop het wel!


Deze man zit vannacht klaar om het te volgen ben erg benieuwd. GT6 zit ook in het wandelgangennieuws. Hoop dat we de "PS4" krijgen te zien met wat ingame footage. GT6 als release game, zou zeker de verkoop bevorderen. We gaan het zien.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Ninth_Snake
  • Ninth_Snake's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer