Wat denken jullie?

13 jaren 6 maanden geleden #10504 door SuperVeloce
Wat denken jullie? werd gestart door SuperVeloce
Ik speel al een paar maanden GT5 Prologue en er zijn een paar dingen waar ik me echt aan irriteer.

Waarom kan je als je aan het rijden bent niet free-roamen om je auto heen? In bijna elke race game is dit mogelijk. GT5 heeft zulke mooie auto's , maar je kan ze niet bekijken als je op de track bent, waarom zit deze functie er niet in? , waarom kan je niet met je linker anoloogstick om je auto heen freeroamen.

Ik rij vaak met de Ferrari F430 , maar ik weet niet wat ze voor geluid hebben gebruikt maar het klinkt totaal niet als een F430. Als je in een echte F430 de engine revt maakt het een hoop geluid en voel je de power van de auto, maar in GT5 Prologue krijg ik dat gevoel totaal niet. Zelfs stationair maakt een F430 een hoop db's , maar in GT5 niet.

Een Ferrari F430 heeft van die flippers om te schakelen. Een echte F430 schakelt razend snel, maar als je in GT5 Prologue met een F430 schakelt klinkt het net alsof de bestuurder een koppeling in trapt , het klopt gewoon niet. Als ik schakel in een auto met een traditionale versnellingsbak vind ik dat nogal vrij snel gaan , ik snap dat dit voor de gameplay nodig is voor snelle races , maar toch klopt het niet helemaal.

Een van de belangrijkste dingen wat een auto simulator zou moeten hebben is het juiste auto geluid, ik vind het jammer maar tot nu toe ben ik zwaar teleurgesteld in het geluid dat de auto's maken , het klopt gewoon niet met de realiteit, het motorgeluid is gewoon te zacht en of klopt niet met de werkelijke auto.

Het zijn deze dingen die voor mij GT5 net niet helemaal af maakt.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • SuperVeloce
  • SuperVeloce's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
13 jaren 6 maanden geleden #10507 door Valeroen
Beantwoord door Valeroen in topic Re: Wat denken jullie?
Dit is een soort demo.