Online race gedrag

13 jaren 5 maanden geleden - 13 jaren 5 maanden geleden #11676 door WhiteAnimal166
Online race gedrag werd gestart door WhiteAnimal166
Afgelopen dagen het 'genoegen' gehad om in Dirt online te rijden, omdat daar ook nog een paar trophies te verdienen zijn. Daar zit een mix in van rally evenementen waarin de anderen als ghost aanwezig zijn, en races waar je elkaar wel in kan raken. Het lijkt alsof je dan met kleuters in botsauto's bezig bent. Als ze op 10 manieren om je heen zouden kunnen, tikken ze je toch liever het ravijn in, of tegen een boom omhoog. Als ik in 3 dagen 2x iemand ben tegen gekomen die clean probeert te bijven is het veel.

Wat ik daar meemaakt is wel serieus om sjaggerijnig van te worden, vooral omdat je weinig ruimte hebt om zulke gasten te ontwijken. Het is nog veel erger dan de online beginners events bij GT5P. En om bij de start te kiezen om veilig maar achteraan te rijden is ook geen serieuze optie. Daar doe je het tenslotte niet voor.

Omdat we het gewend zijn staan we er niet zo vaak bij stil, maar wat zijn we dan als GTHQ verwend wanneer we met elkaar racen en knokken! Geen problemen als iemand zich brutaal langs me heen wurmt met contact, we hoeven tenslotte niet als mietjes over de baan te gaan. Wat bij ons gebeurt ondelring online is allemaal niet zo vanzelfsprekend is als het soms lijkt. Daarom wilde ik dit toch een keer uitgesproken hebben.

Beschouw het dus als een compliment aan jullie!


"On track I don't fear anyone, but respect everyone"
Laatst bewerkt 13 jaren 5 maanden geleden door WhiteAnimal166.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • WhiteAnimal166
  • WhiteAnimal166's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • GTHQ_WhiteAnimal - D2G
Lees meer
13 jaren 5 maanden geleden - 13 jaren 5 maanden geleden #11677 door Rikson66
Beantwoord door Rikson66 in topic Re: Online race gedrag
Dirt leent zich er ook niet voor om op die manier on-line te rijden.
Afgezien van het feit dat hij erg Arcade is,zijn daarnaast de meeste tracks ook veel te smal om iemand fatsoenlijk in te halen.
Als je echter een race opzet in de private rooms kan de host er voor kiezen om de wagens 'doorzichtig'te laten worden op het moment dat je dicht bij elkaar in de buurt komt.Je kunt elkaar dan niet raken,en dat is ideaal.Eigenlijk te vergelijken als je bij GT on-line rijdt en je komt er 1 tegen die 1 ronde achter ligt.

We hebben het hier eigenlijk nooit gedaan,maar het is wel leuk om zo te rijden.Je ziet dan namelijk precies waar je sneller bent (of juist langzamer) :(
Laatst bewerkt 13 jaren 5 maanden geleden door Rikson66.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 5 maanden geleden - 13 jaren 5 maanden geleden #11682 door Valeroen
Beantwoord door Valeroen in topic Re: Online race gedrag
Toevallig heb ik dit zelfde probleem weer gehad met GT5P.
Ik reed in de Clio tuned by GT op Fuji en zag zo een belg nogal laat in de remmen zien aankomen dus ik denk ik ga maar snel in het hoekje van het circuit rijden. ik kijk in de spiegel en hij rijd zo achter me aan en beukt me vol tegen de muur aan.
Aan zulke dingen kan ik me flink ergeren.
ik hou van normaal realistisch racen. want daar is GT5(P) ook voor.
En dan moeten mensen die van shooters houden totaal niet zo'n game kopen want dan weet je meer dan genoeg.
Laatst bewerkt 13 jaren 5 maanden geleden door Valeroen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 5 maanden geleden - 13 jaren 5 maanden geleden #11683 door StoneCold
Beantwoord door StoneCold in topic Re: Online race gedrag
idd Valeroen....bij TOCA rd 3 en Nascar en bijna elk race spel dat online gespeeld kan worden heb je van die pipo's,... 'kzal niet zeggen dat ik geen fouten maak, maar meestal als ze zien dat ze niet meer kunnen winnen of dat er iemand gaat kiomen inhalen dan gooien ze de deuren (telaat) dicht of je wordt van de baan geknald....maar uhm hoe komen jullie elkaar tegen in een race is dat dfan op louter toeval of hoe doen jullie dat? wil zelf ook wel met een paar pro's racen ben zelf ook ma beginnertje met stuur (heb altijd met gamepad gespeeld) maar tis leuker als je met een bende racers aant racen bent dan met een bende apen...
Laatst bewerkt 13 jaren 5 maanden geleden door StoneCold.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 5 maanden geleden #11684 door Valeroen
Beantwoord door Valeroen in topic Re: Online race gedrag
Inderdaad.
Kan niet wachten dat de evenementen van GTHQ gaan beginnen tegen elkaar.
Dat zou flink spannend worden!
Met het behulp van het Apex boek zou ik vast wel een auto kunnen tunen. ( eindelijk )

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 5 maanden geleden #11686 door Roomboter
Beantwoord door Roomboter in topic Re: Online race gedrag
Begrijp ook niet dat je optie in een rally game hebt om zodicht bij elkaar op de baan bentr dat je elkaar kunt inhalen. Makers van Dirt, het is een rally game. Kom op zeg. Gaat om tijdbij rally rijden. Buiten hetfeit dat het een arcade game is. Was dat ook 1 van de reden dat ik hem niet gekocht heb. Zit niet eens een carrieremode in om een kampioenschap te spelen. Misschien dat die nieuwe WRC wat is.

Merk ook dat er mensen hier zijn die geen idee hebben hoe wij van GTHQ tegen elkaar rijden online met GT5P. Is vrij simpel. Clicky en je zult zien hoeveel plezier we aldie tijd hebben gehad.

Volg me op Twitter Roomboter_GT om op de hoogte te blijven de TT's en overige races.
Virtual Roadster with G27
Fun days of my life
My Youtube Channel

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 5 maanden geleden #11688 door inkbiggelke
Beantwoord door inkbiggelke in topic Re: Online race gedrag
probleem ondervind ik ook bij F1 2010 online. Of ze rossen je van de baan af en als je er weer langs komt en ze kunnen je niet pakken quitten ze ermee. Vind dat zo'n kinderachtig gedrag zeg.
Hoop dat het in GT5 een stuk beter is.
Nu heb ik wel een aantal mensen gevonden die hetzelfde probleem hadden en daar rijd ik nu online mee en dat bevalt heel goed. Tuurlijk gebeurt er wel eens iets, bijv te laat remmen of de deur wordt dichtgegooid. Maar dat is zeldzaam en zo moet racen zijn.
Wil ik botsen dan speel ik wel Blur :P

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 5 maanden geleden #11691 door Alfist
Beantwoord door Alfist in topic Re: Online race gedrag
ja ik vind sportief en leuk race ook heel belangrijk.
jammer dat er aantal mensen zijn,die jou drukken van de baan,of botsen.
Zoooo kinderachtig.
Daar kan ik me ook vreselijk aan ergeren.
Straks met private races kunnen we mooi alleen met GTHQ rijders samen racen.
Ik kijk er al naar uit!
Ik zit elke dag af te tellen,ik heb zelfs in agenda opgeschreven en op de kalender!!!!!!
En eerlijk gezegd ben ik niet zo gemotiveerd om GT5Prologue te spelen.....
Straks met GT5 helemaal onderaan beginnen met baggerauto,dan zo opklimmen.
Daar heb ik echt vetveel zin in.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 5 maanden geleden - 13 jaren 5 maanden geleden #11693 door kloek
Beantwoord door kloek in topic Re: Online race gedrag
Ik denk dat e.e.a. ook te maken heeft met het verschil tussen" ons dwazen "die eigenlijk,
door gt te spelen,. een simulator ipv een arcadegame. Echt met racen bezig zijn, en de mannen en vrouwen die nfs en gamehal arcades gewend zijn, geven nu eenmaal makkelijker
een duwtje.
Ik ben ook gewoonweg lomp aan het knallen in dirt. Daarom vind ik het gewoon minder leuk :blush:

In deze games kan je nu eenmaal veel ongestrafter rondknallen.
Veel lomper, GT heeft feel meer finesse en is gewoon moeilijker voor arcadigen :silly:

Laat gewoon alle deelnemers van GTHQ het "goede "voorbeeld geven.

Nog 3 weekjes :woohoo:
Laatst bewerkt 13 jaren 5 maanden geleden door kloek.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 5 maanden geleden #11694 door giznav
Beantwoord door giznav in topic Re: Online race gedrag
WhiteAnimal166 schrijft:

Beschouw het dus als een compliment aan jullie!


@WhiteAnimal leuke Topic :cheer:

Denk dat GT5(p) met niets is te vergelijken,GT5(p) staat gewoon op eenzame hoogte :woohoo:

@Roomboter,haak even in op wat je schrijft,vindt het ook jammer dat die nieuwkomers b.v. Valeroen,Inkbiggelke,StoneCold enz enz een hoop missen aan de online event's van GTHQ

Roomboter jij hebt de link al gegeven, en om jou woorden te gebruiken,beelden zeggen meer dan woorden,heb ik deze er nog even uitgelicht :lol:
:woohoo: quote Jilt Clean and Fast :woohoo:
Race Regels GTHQ
Link

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer