Muur.

10 jaren 4 maanden geleden #96828 door Xxn0skiiizxX
Muur. werd gestart door Xxn0skiiizxX
Beste Racer

ik wil graag GT5 spelen en heb een nieuwe plek voor mijn ps3 slim 160GB

het probleem is hij kan niet plat omdat de ps3 dan te ver uitsteek en kan omvallen omdat de voedings kabel te ver achter uitsteek.

nu heb ik een probleem ik kan de ps3 slim verticaal neerzetten maar ik heb daar geen standaard voor maar de ps3 kan maar vlak tegen de muur verticaal met de openingen tegen de muur want anders zie je de onderkant van de PS3 en kom je moeilijk bij de aanknop / cd knop

is het een probleem als ik de ps3 tegen de muur zet verticaal met de luchtopeningen richting de muur
echt vlak tegen de muur

groetjes vino

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Xxn0skiiizxX
  • Xxn0skiiizxX's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
10 jaren 4 maanden geleden #96829 door GTHQ_Fantasmagor
Beantwoord door GTHQ_Fantasmagor in topic Muur.
De luchtopeningen echt recht/dicht tegen de muur aan lijkt me geen goed idee.
Die openingen zitten er niet voor niets en hij moet zijn warmte goed kwijt kunnen.
Verticaal durf ik je niet met zekerheid te zeggen, maar lijkt me ook niet echt logisch.

succes

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 4 maanden geleden #96831 door Kevin-R34
Beantwoord door Kevin-R34 in topic Muur.
Te dicht tegen de muur is nooit goed voor je playstation. Grote kans dat hij er op de duur kapot door gaat wegens oververhitting.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 4 maanden geleden #96857 door Xxn0skiiizxX
Beantwoord door Xxn0skiiizxX in topic Muur.
ik heb hem nu plat zoals gewoon maar er zit geen logica in dit :
als de ps3 plat tegen de muur hebt is het eigelijk gewoon het zelfde als je hem op de grond hebt staan.

als je hem op de grond hebt staan is er een vlakke ondergrond bij en bij de muur net zo. je moet je inbeelden dat als die tegen de muur staat eigelijk ook op de grond staat maar dan anders weet je wel.

alleen de stabiliteid is een probleem maarja ik heb hem dus gewoon plat zoals die hoort op mijn pc bureu ! kabels zijn binnen en ik kan nu lekker game op een full hd scherm 24inch + speakers philips spa5300 :)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Xxn0skiiizxX
  • Xxn0skiiizxX's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
10 jaren 4 maanden geleden #96858 door HF_BobdeBauer
Beantwoord door HF_BobdeBauer in topic Muur.
Er zijn speciale houdertjes voor, om hem recht op te zetten.
Ik heb hem ook rechtop in een kastje staan, en heb daar nog nooit problemen mee gehad.
En hij draait uren genoeg :)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 4 maanden geleden #96860 door mjhorenberg
Beantwoord door mjhorenberg in topic Muur.
Het schijnt ook beter te zijn om hem verticaal neer te zetten i.v.m. de koeling. Vertical stands zijn niet zo duur, dus zeker een goede optie.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer