International B - GT All Stars Championship

10 jaren 4 maanden geleden #98048 door WhiteAnimal166
International B - GT All Stars Championship werd gestart door WhiteAnimal166
Kostte wat pogingen maar hij is binnen met 3x goud, 1x zilver en 1x 4e plek. Daarna de niet-gewonne races apart gedaan om die ook allemaal op winst te hebben.

Had mezelf een Lamborghini Aventador cadeau gedaan maar de wegligging bleek nou niet zo briljant. Mijn aantal credits echter ook niet, dus uit pure armoe de tijd genomen om de wagen beter te beheersen en te rijden naar de beperkingen die de auto heeft. Dat is eerst irritant maar als het dan uiteindelijk lukt met een beetje hulp van een verlagingssetje de sporing achter van +0.20 op neutraal gezet wat al bestwel hielp, vind ik het toch ook wel wat hebben dat je door het lage prijzengeld niet zomaar een andere dure wagen koopt. Dwingt je toch om zo goed mogelijk te racen met het materiaal dat je ter beschikking hebt.

Vast heel kinderachtig maar leverde me toch een voldaan gevoel op om het zo binnen te slepen ipv heel makkelijk een hopelijk betere auto te kopen.

Mooie afsluiter vd dag, nu gauw mijn mandje in voor wat zzz...zzz...zzz...

"On track I don't fear anyone, but respect everyone"

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • WhiteAnimal166
  • WhiteAnimal166's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • GTHQ_WhiteAnimal - D2G
Lees meer
10 jaren 1 maand geleden #103236 door WhiteAnimal166
Beantwoord door WhiteAnimal166 in topic International B - GT All Stars Championship
TIP

Wie hem nog moet doen, hij is niet te moeilijk maar wel tof om te rijden met alles zoals ABS, TC etc uit en schakelen met de pook:

Super missie S-5 met de Ford GT40,

De wagen is niet zo lastig meer als in GT5, maar al ben je hem aardig de baas toch instabiel genoeg dat je de hele tijd alert moet blijven & knokken om hem op het asfalt te houden.

Fun factor deze missie erg hoog!

"On track I don't fear anyone, but respect everyone"

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • WhiteAnimal166
  • WhiteAnimal166's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • GTHQ_WhiteAnimal - D2G
Lees meer