Wat zijn jou wensen voor GT6??

11 jaren 1 maand geleden #89147 door GTHQ_Fantasmagor
Wat zijn jou wensen voor GT6?? werd gestart door GTHQ_Fantasmagor
Wat zou jij graag veranderd/toegevoegd willen zien in GT6?

We willen natuurlijk allemaal dat alles nog sneller gaat in de menu's enzo.

Naast een hoop functionele veranderingen lijkt het mij ook erg leuk als we onze wagens zelf konden stylen! Dus wat meer mogelijkheden ipv enkel een andere kleur kiezen. Zou supercool zijn om online te kunnen rijden met een GTHQ logo op de wagen die je alleen maar hier kunt krijgen!

Ook lijkt het me handig als de wagen weer in 1 klik terug naar stock zou kunnen, dus dat de weight fases etc niet blijvend zijn.

En een soort van aantekeningen sheet waarop je je eigen info kunt schrijven, ik vergeet bijna altijd waarom een bepaalde wagen er zo bij staat in mijn garage, en/of voor welke track/event etc. Dit kan nu overigens buiten de game ook goed, maar het zou makkelijk zijn als het IN je garage aan de wagen zelf hangt.

En een snellere manier om in een keer(indien genoeg credits) alle onderdelen erop te zetten. Nu is elke keer weer door dat zelfde menu heen alles aanklikken-kopen-installeren etc. Terwijl je weet dat je gewoon al het snelste spul erop wilt en daarna wel gaat afstellen. Dit valt onder het GT "geduld".

En dat je in de pit afstellingen kunt doen: zoals je eindoverbrenging wat aanpassen, nu moet je er telkens weer helemaal uit. poeh poeh..

Wanneer je offline in je uppie bezig bent zou ik de tegenstanders wel sterker willen maken, zodat het moeilijker wordt om tegen ze te racen. Hiernaast ook meer aanpasbare regels/straffen enzo icm contact/botsen zodat je daar meer op kunt trainen offline. Zodat we allemaal nog beter voorbereid de REAL online races instappen. Voor mijzelf is anticiperen op eerder remmen in de slipstream eentje die ik meer wil offline oefenen.

En nog meer van dat soort dingetjes...jullie??

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • GTHQ_Fantasmagor
  • GTHQ_Fantasmagor's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Spammer
Lees meer
11 jaren 1 maand geleden - 11 jaren 1 maand geleden #89164 door Myquandro
Beantwoord door Myquandro in topic Wat zijn jou wensen voor GT6??
Dit is mijn voorlopige lijstje

Waarschuwing: Spoiler!


[Update 3]
Laatst bewerkt 11 jaren 1 maand geleden door Myquandro.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: GTHQ_Fantasmagor, The Judge2009

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 1 maand geleden #89170 door mr_mateo_
Beantwoord door mr_mateo_ in topic Wat zijn jou wensen voor GT6??
liever 500 mooie premiums dan 300 premiums en 900 standaard
24 in een lobby
meer racecars
circuit ontwerpen ( ieder stukje decor zelf plaatsen )
meer afstelmogelijkheden
schade beter / mooier
kwali voor a-spec
concurentie moeilijker
Pace car en vlaggensituaties ( Zoals f1 2012 )
De volgende gebruiker (s) zei dank u: GTHQ_Fantasmagor

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 1 maand geleden #89173 door wouter189
Beantwoord door wouter189 in topic Wat zijn jou wensen voor GT6??
- een rekenmodel dat prestatie punten per circuit berekend
- beter race geluid
- een auto compleet kapot kunnen rijden
- mechanische schade bij lomp rijgedrag
- engine swaps
- gedetailleerde technische specificaties bij auto's (zoals waarde voor eigenfrequentie, demper constantes etc. zodat je echt berekeningen kan maken voor het optimaal afstellen van auto's
- af kunnen stellen van waarden als KPI (kingpin inclination etc)
- breedte van de banden kunnen bepalen

gewoon wat realistischer dus :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u: GTHQ_Fantasmagor

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 1 maand geleden #89175 door Rikson66
Beantwoord door Rikson66 in topic Wat zijn jou wensen voor GT6??
Alleen nog maar premium auto's.
Afscheid nemen van een hoop mx5,NSX,Skyline's,350Z, etc.
On-line rankings voor stock auto's.
Meer tabbladen/overzichtelijker indeling voor de auto's in je garage. (stock/tuned/aantal PP's)
Bandenkeuze meenemen in de PP berekening.
Gewichtsreductie/motorstage's tuning opties ook weer terug kunnen draaien naar stock.
Geen gedwongen slipherstel voor seasonal events.
Niveau van AI veel hoger maken.
Geen restrictie meer op ruilbare auto's.
Meer world circuits.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: GTHQ_Fantasmagor

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 1 maand geleden #89179 door Qwaribo
Beantwoord door Qwaribo in topic Wat zijn jou wensen voor GT6??
Alles wat jullie zeggen en grotere remmen kunnen monteren (verschillende grotes). van semi race tot dikke massieve keramische schijven (indien niet standaard gemonteerd)
En dat je remmen last kunnen hebben van fading! Moet je wel aan en uit kunnen zetten :)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 1 maand geleden #89181 door OR_BJZ
Beantwoord door OR_BJZ in topic Wat zijn jou wensen voor GT6??
vermelding van de naam boven de racer in een replay
meer racers in een lounge
meer circuits,er zijn zoveel nieuwe bij gekomen in het echt.
het opverstemmende geluid als er iemand naast je rijdt moet weg ,je hoort je eigen auto niet eens
meer mogenlijk heden om je eigen track te maken

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 11 maanden geleden #91067 door mrmellow
Beantwoord door mrmellow in topic Wat zijn jou wensen voor GT6??
Zojuist alle wensenlijstjes doorlopen... zitten wel een paar gillers tussen zeg :side:

Hopelijk kijkt PD niet alleen naar de dingen die ontbreken... maar ook naar dingen die geschrapt/beter mogen mogen worden...
Denk aan die museumkaartjes, verkrijgen van verf en racepakken. Karts? Doorsturen van onderdelen? :S ... waarom moet ik door door 4 pagina's in de public lounge om een shuffle te vinden? en wie o wie heeft het verzonnen dat Europa in dezelfde regio zit als Australiƫ? Waarom moet ik mijn setups in een spreadsheet of een bierviltje schrijven!?

Als het aan mij zou liggen.... *zucht* ...
Focus verleggen naar online racen... dit is eigenlijk het enige waar ik nog lol in kan vinden... do I hear safety-rating / online rankings? Rallycross!? Wees eerlijk... die AI zal altijd te sloom of simpel zijn. B-spec? weg ermee!
Alles waar maar een kleur op kan moet je gewoon kunnen aanpassen... dat is dus incl je outfit. nix meer 'wie heeft er chrome/mat dit of dat'.. gewoon klikken en spuiten.
Tuurlijk moeten er meer premium auto's in... welke je naar je dromen kan aanpassen... al hoop ik dat ze het motortuning simpel houden. Motorwissel ander uitlaatje of versnellingsbak erop prima. Ga mij niet vragen de kleppentiming/turbodruk aan te passen... Het is tenslotte een driving simulator niet een tuning simulator.
Zelf banen kunnen fabriceren.. niet zoals nu met zo'n generator... maar alles zelf kunnen inrichten en deze online kunnen delen... (hoeveel likes heeft jouw baan? :woohoo: ) dat zou vet zijn. Dan hoeven we niet op PD (lees: een DLC) te wachten.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 11 maanden geleden #91073 door kloek
Beantwoord door kloek in topic Wat zijn jou wensen voor GT6??
Al mijn wensen staan er inmiddels wel in deze discussie zowel wat men weg mag laten als wat er aan toegevoegd/gewijzigd mag worden.

Mijn grootste wens is dat de opvolger dusdanig aan zoveel mogelijk wensen voldoet zodat we gewoon door kunnen gaan met kampioenschapjes en de fnrn en snrn en dat onze community blijft bestaan.

Meer leden prima maar zo steeds een volle lounge en dan met de racevrienden op vaste tijden racen dat is voor mij eigenlijk de grootste wens. Want hoe mooi ingewikkeld uitgebreid gt 6 ook wel of niet zal zijn,
het online racen met gelijkgestemden is voor mij eigenlijk al voldoende. :huh:

Gisteren de topic van de eerste racegames nog eens gelezen allemachtig wat een ontwikkelingen hebben we meegemaakt. :woohoo:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 10 maanden geleden - 10 jaren 10 maanden geleden #91586 door mjhorenberg
Beantwoord door mjhorenberg in topic Wat zijn jou wensen voor GT6??
Meeste van mijn wensen zijn al wel genoemd met uitzondering van 1. De finish van een race mag wat realistischer worden. Als je nu gelapt wordt in een race, dan moet je nadat dat de winnaar gefinisht is je rondjes nog rijden. Dan rijden de rest van de wagens dus al langzaam en kan je er tussendoor slalommen. Dit moet wat mij betreft meer gaan lijken op echte races. Als de eerste over de finish is, is de race over als je zelf over start finish komt. Is bij echte races toch ook zo. Hoef ja na een race ook geen 180 seconden meer te wachten en kan de tijdslimiet er ook gelijk uit.
Laatst bewerkt 10 jaren 10 maanden geleden door mjhorenberg.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer