Pre-order van GT6 bij GTHQ Bonus.

10 jaren 4 maanden geleden #98052 door iAMAGT5FAN
Pre-order van GT6 bij GTHQ Bonus. werd gestart door iAMAGT5FAN
Trouwens, nu ik over na denk stond er dit bij de pre-orders message:

"Gran Turismo 6 Pre order bonus!
Bij GTHQ hebben we twee exclusieve pre order deals die je nergens anders gaat vinden:

Als je nu de Anniversary Edition bij GTHQ reserveert dan maak je kans om zelf op het circuit te gaan rijden! *
Ontvang 5 speciale DLC auto's naast de 20 auto's die al bij de anniversary editie zitten! **
Gran Turismo 6 Anniversary Edition
gearsteelcaseBij deze Anniversary Ediiton krijg je exclusieve extra's!

... etc... Blabla...

*Alle pre orders doen mee om in het echt op het circuit te gaan rijden. Doormiddel van een loting zal de winnaar worden gekozen en bekend worden gemaakt op GTHQ. De datum van het circuit rijden is naar keuze, zodra er meer data bekend zijn zullen deze aan de kalender van de shop worden toegevoegd. De prijs is een waarde bon die ingeleverd kan worden in de webshop en is niet inwisselbaar voor geld of van persoon. De algemene voorwaarden voor racen op het circuit dienen geaccepteerd te worden voor reservering van een datum.
..."

Dus, mijn vraag is, wie is de gelukkige die wij mogen feliciteren? ;)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • iAMAGT5FAN
  • iAMAGT5FAN's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
10 jaren 4 maanden geleden #98126 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Pre-order van GT6 bij GTHQ Bonus.
Gaat binnenkort komen! Ik wacht ook nog even op de nieuwe data waarop de circuits beschikbaar zijn, voor Zandvoort en Assen is helaas nog niet bekend wanneer we erop mogen in 2014. Dus houd de voorpagina in de gaten! De winnaar zal overigens ook een PM ontvangen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 4 maanden geleden #98128 door Kaarraak
Beantwoord door Kaarraak in topic Pre-order van GT6 bij GTHQ Bonus.

Gaat binnenkort komen! Ik wacht ook nog even op de nieuwe data waarop de circuits beschikbaar zijn, voor Zandvoort en Assen is helaas nog niet bekend wanneer we erop mogen in 2014. Dus houd de voorpagina in de gaten! De winnaar zal overigens ook een PM ontvangen.


Ben benieuwd Frank. Echt een leuke prijs om te verloten! Helemaal niet erg om dit te winnen: ik krijg graag ook in het echt eens wat raceles van je ;)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 2 maanden geleden #101539 door iAMAGT5FAN
Beantwoord door iAMAGT5FAN in topic Pre-order van GT6 bij GTHQ Bonus.
Hey, sorry om vervelend te zijn. Maar misschien had ik het gemist maar was het nu al bekend gemaakt? Ik ben zo benieuwd. Als de persoon gaat moet hij zeker een camera mee nemen. :woohoo:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • iAMAGT5FAN
  • iAMAGT5FAN's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
10 jaren 2 maanden geleden #101542 door mv1979
Beantwoord door mv1979 in topic Pre-order van GT6 bij GTHQ Bonus.
Ik vroeg me dit ook al af, ben hier vorige week ook al naar aan het zoeken geweest maar kon het niet meer vinden :lol: Ik wist ook niet meer zeker wat er verloot ging worden dus ik dacht ik zal me het wel ingebeeld hebben :unsure:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 2 maanden geleden #101605 door iAMAGT5FAN
Beantwoord door iAMAGT5FAN in topic Pre-order van GT6 bij GTHQ Bonus.

Ik vroeg me dit ook al af, ben hier vorige week ook al naar aan het zoeken geweest maar kon het niet meer vinden :lol: Ik wist ook niet meer zeker wat er verloot ging worden dus ik dacht ik zal me het wel ingebeeld hebben :unsure:


Yep. Ik ben echt benieuwd.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • iAMAGT5FAN
  • iAMAGT5FAN's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
10 jaren 2 maanden geleden #101608 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Pre-order van GT6 bij GTHQ Bonus.
Helaas ben ik nog bezig met de Trackday data, vanwege verzekeringen die daarbij komen kijken in 2014 is het allemaal even lastig om uit te zoeken.... . Kan de winnaar wel bekend maken maar beetje lullig als er nog geen definitieve data te kiezen is :)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 2 maanden geleden #101609 door mjhorenberg
Beantwoord door mjhorenberg in topic Pre-order van GT6 bij GTHQ Bonus.
Ik zou het wel leuk vinden om de winnaar nu al te weten. Dan weet iedereen al of hij gewonnen heeft of niet. Als je dan de trackdays bekend hebt, dan kan je de winnaar als eerste keuze aanbieden voor een geschikt moment voor hem. Maar dat is mijn persoonlijke mening.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 2 maanden geleden #101610 door Kaarraak
Beantwoord door Kaarraak in topic Pre-order van GT6 bij GTHQ Bonus.

Ik zou het wel leuk vinden om de winnaar nu al te weten. Dan weet iedereen al of hij gewonnen heeft of niet. Als je dan de trackdays bekend hebt, dan kan je de winnaar als eerste keuze aanbieden voor een geschikt moment voor hem. Maar dat is mijn persoonlijke mening.


Eens!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer