GT6 Hacked!

10 jaren 1 maand geleden #102379 door SkyHawk
GT6 Hacked! werd gestart door SkyHawk
Ja, hoor het is weer zover ... GT6 is hacked!
:woohoo:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • SkyHawk
  • SkyHawk's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
10 jaren 1 maand geleden #102399 door Djie
Beantwoord door Djie in topic GT6 Hacked!
MMm hoop het niet :( Als de time trials en races nog eerlijk kunnen verlopen vindt ik het niet zo erg maar dat zal wss niet mogelijk zijn :(

Eerst maar even afwachten of dit echt is!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 1 maand geleden #102401 door iAMAGT5FAN
Beantwoord door iAMAGT5FAN in topic GT6 Hacked!
Neeeeeeeee!!! :(

Ik heb echt een hekel aan die rot dingen! Sorry hoor maar op een gegeven moment zat overal online op GT5 rooms er vol mee. :angry:
Super irritant, het ergste was nog voral omdat mensen die ze gebruiken vak personnen zijn die gewoon geen GT kunnen spelen en vermaken zich om de hele room na de *piep* te maken. :angry:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 1 maand geleden #102402 door Djie
Beantwoord door Djie in topic GT6 Hacked!

Neeeeeeeee!!! :(

Ik heb echt een hekel aan die rot dingen! Sorry hoor maar op een gegeven moment zat overal online op GT5 rooms er vol mee. :angry:
Super irritant, het ergste was nog voral omdat mensen die ze gebruiken vak personnen zijn die gewoon geen GT kunnen spelen en vermaken zich om de hele room na de *piep* te maken. :angry:


Daarom rijden we hier op GTHQ ;) geen last van!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 1 maand geleden #102476 door mrmellow
Beantwoord door mrmellow in topic GT6 Hacked!
Hmm, het lijkt erop dat we binnenkort weer alleen TT's krijgen zonder tuning :lol:

Toch ben ik benieuwd wat PD hier aan gaat doen.... dit maal zero tolerance? :cheer:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 1 maand geleden #102480 door iAMAGT5FAN
Beantwoord door iAMAGT5FAN in topic GT6 Hacked!

Hmm, het lijkt erop dat we binnenkort weer alleen TT's krijgen zonder tuning :lol:

Toch ben ik benieuwd wat PD hier aan gaat doen.... dit maal zero tolerance? :cheer:


Ik hoop het. Ik hoop echt dat mensen gewoon gebaande worden. Die 20m glitch heb ik niet gedaan maar vondt het niet erg dat andere het deden omdat het een glitch is. Maar hacken oftewel met data spelen en letterlijk veranderen via software van het derde vindt ik onacceptabel en slaap. :angry:
En het is niet dat ik het zelf niet zou kunnen. Iedereen kan het leren, maar ik vindt dat het gewoon voor losers is.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 1 maand geleden #102667 door SkyHawk
Beantwoord door SkyHawk in topic GT6 Hacked!
Ik begrijp jullie zorg donders goed.
En ja, het is echt in GT6 mogelijk.
Maar wees gerust, dit zal voorlopig niet beschikbaar komen, maar ooit zal het wel gaan gebeuren.
Het is nu nog te vroeg.

Wordt vervolgd .... :lol:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • SkyHawk
  • SkyHawk's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
10 jaren 1 maand geleden #102671 door SRAD-666
Beantwoord door SRAD-666 in topic GT6 Hacked!
Doordat mensen dit soort dingen blijven proberen, blijven andere updates achter.
Dus de goede moeten weer onder de kwaden lijden. De kwaden die de game niet gewoon kunnen spelen zoals ie bedoeld is.
Bij online shooters wordt je gelijk gebanned als men erachter komt dat iemand cheats gebruikt. PSN moet m.i. ook hier eens wat ballen tonen!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 1 maand geleden #102672 door gjors65
Beantwoord door gjors65 in topic GT6 Hacked!
Ach... zolang je er geen last van hebt,.... kan ik dit soort uitvinders wel waarderen.
Je bent toch écht geen domme jongen als je een spel van een console kan ontleden en dan zo die auto kan opvoeren dat die echt 700+ km/u loopt.
Dit soort mensen hebben het ook mogelijk gemaakt om in andere racespellen je eigen auto te spuiten en te bestickkeren via "fotoshop".
Moet jij eens kijken wat een fijne vent het wordt als die dit voor GT6 mogelijk maakt ;) of als je een audiobestand zou kunnen importeren om zo de geluiden beter te maken. ;)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 1 maand geleden #102675 door SRAD-666
Beantwoord door SRAD-666 in topic GT6 Hacked!

Ach... zolang je er geen last van hebt,.... kan ik dit soort uitvinders wel waarderen.
Je bent toch écht geen domme jongen als je een spel van een console kan ontleden en dan zo die auto kan opvoeren dat die echt 700+ km/u loopt.
Dit soort mensen hebben het ook mogelijk gemaakt om in andere racespellen je eigen auto te spuiten en te bestickkeren via "fotoshop".
Moet jij eens kijken wat een fijne vent het wordt als die dit voor GT6 mogelijk maakt ;) of als je een audiobestand zou kunnen importeren om zo de geluiden beter te maken. ;)


Daar heb je best een punt. De dingen die je noemt zouden in GT6 ook mogelijk moeten zijn. Misschien moet PD die gasten in dienst nemen. Hun eigen updates laten nogal op zich wachten...

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer