Positie boordmicrofoon

9 jaren 4 maanden geleden - 9 jaren 4 maanden geleden #108957 door davinci
Positie boordmicrofoon werd gestart door davinci
Weet niet helemaal zeker of dit de juiste plek is voor deze post :unsure:

Maar ik vind toch dat dit extra aandacht verdiend, want het motor geluid vond ik een minpunt in GT6, maar door deze update neem ik dat terug. :)
Vind dit toch wel een van de beste verbeteringen tot nu toe! Wat een geluid komt er nu uit mijn koptelefoon als ik aan het racen ben, geweldig! :woohoo:

Je hebt 5 standen die je kan kiezen, zie foto's. Mijn voorkeur gaat naar "coureurs oogpunt". Heb het overigens alleen nog getest met aantal premium raceauto's, maar het motor geluid klinkt lekkuh!





Hieronder bericht van gran-turismo.
Andere verbeteringen en aanpassingen
- De nieuwe instelling [Positie boordmicrofoon] is toegevoegd aan de categorie [Geluidsvolume] van de pagina [Geluid] in het scherm [Opties] van het [MENU] (toegankelijk door op de START-toets te drukken). Deze instelling is ook toegevoegd aan de [Auto-opties] van het snelmenu, dat wordt weergegeven voor het begin van de race.
Bijlagen:
Laatst bewerkt 9 jaren 4 maanden geleden door davinci.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: giznav

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • davinci
  • davinci's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Spammer
Lees meer
9 jaren 4 maanden geleden #108965 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Positie boordmicrofoon
Het geluid is zeker beter in te stellen, maar om nu te zeggen dat het fantastisch is.... :laugh:

Misschien ben ik een beetje verwend momenteel.....

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 4 maanden geleden #108966 door davinci
Beantwoord door davinci in topic Positie boordmicrofoon

Het geluid is zeker beter in te stellen, maar om nu te zeggen dat het fantastisch is.... :laugh:

Misschien ben ik een beetje verwend momenteel.....

Je bent idd verwend met met al die mooie pc games zoals AC. ;)

Moet toegeven, dat het niet altiijd een verbetering is. Sommige auto's klinken weer voor geen meter. :dry: Ging met de BMW GT2 oefenen op GP / F en dat viel niet mee.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • davinci
  • davinci's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Spammer
Lees meer
9 jaren 4 maanden geleden - 9 jaren 4 maanden geleden #108977 door mv1979
Beantwoord door mv1979 in topic Positie boordmicrofoon

Het geluid is zeker beter in te stellen, maar om nu te zeggen dat het fantastisch is.... :laugh:

Misschien ben ik een beetje verwend momenteel.....

Je bent idd verwend met met al die mooie pc games zoals AC. ;)

Moet toegeven, dat het niet altiijd een verbetering is. Sommige auto's klinken weer voor geen meter. :dry: Ging met de BMW GT2 oefenen op GP / F en dat viel niet mee.

Oh dan ligt het dus niet aan mij want dit was ook mijn ervaring (maar dan met de Z4 GT3 en ook met die nieuwe M4). Vond sowieso al vanaf het begin de BMW's veruit het slechtst qua geluid.
Laatst bewerkt 9 jaren 4 maanden geleden door mv1979.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 4 maanden geleden #108979 door davinci
Beantwoord door davinci in topic Positie boordmicrofoon

Het geluid is zeker beter in te stellen, maar om nu te zeggen dat het fantastisch is.... :laugh:

Misschien ben ik een beetje verwend momenteel.....

Je bent idd verwend met met al die mooie pc games zoals AC. ;)

Moet toegeven, dat het niet altiijd een verbetering is. Sommige auto's klinken weer voor geen meter. :dry: Ging met de BMW GT2 oefenen op GP / F en dat viel niet mee.

Oh dan ligt het dus niet aan mij want dit was ook mijn ervaring (maar dan met de Z4 GT3 en ook met die nieuwe M4). Vond sowieso al vanaf het begin de BMW's veruit het slechtst qua geluid.

Daar in tegen zijn er ook auto's waar wel een goed geluid uit komt, zoals Garaya GT300, Subaru Viziv VGT, Nissan GT-R Nismo. Misschien maar s een lijstje maken van welke auto wel en niet goed klinkt ;)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • davinci
  • davinci's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Spammer
Lees meer
9 jaren 4 maanden geleden #108982 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Positie boordmicrofoon
De Subaru klinkt niet altijd even goed :P


Maar is meer een bugje dus telt niet.. maar wel een grappig geluid. Op Neogaf wordt ook beweerd dat bij de meeste auto's een digitaal geluid wordt gemaakt en dat er geen gebruikt wordt gemaakt van samples om het geluid ingame weer te geven. Het wordt dus tijdens de game "berekend" en gemaakt door een soort synthesizer. Klinkt opzich ook wel logisch :)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 4 maanden geleden #108984 door mv1979
Beantwoord door mv1979 in topic Positie boordmicrofoon
Klinkt inderdaad wel lekker die Viziv, rijdt alleen voor geen meter :dry: (zoals de meeste VGT's)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 4 maanden geleden #108986 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Positie boordmicrofoon

Daar in tegen zijn er ook auto's waar wel een goed geluid uit komt, zoals Garaya GT300, Subaru Viziv VGT, Nissan GT-R Nismo. Misschien maar s een lijstje maken van welke auto wel en niet goed klinkt ;)


Een aantal van die ben ik het mee eens Vince! De GT-R klinkt best aardig, maar zo als hij in R3E klinkt is wel zoals het hoort.....


i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer