Even voorstellen: Wilfred

8 jaren 10 maanden geleden #111943 door Wilfredkarel
Even voorstellen: Wilfred werd gestart door Wilfredkarel
Hoi! Leuk dat je wil weten wie ik ben!

Ik ben Wilfred en kom uit Spijkenisse. Al heel lang verslaafd aan GT. Op de PS1 speelde ik dit spel en heb alle versies langs zien komen inclusief de GT4 proloog,.. Mijn PS is er inmiddels ook om minecraft op te spelen maar voor ik kinderen had speelde ik alleen GT op de playstation. Gamen doe je tenslotte gewoon op een PC zoals het hoort!

Op de PC is mijn liefde voor GT ook begonnen.. www.80sdos.com/streetrod.php ! Streetrod heeft me verslaafd gemaakt aan het bij elkaar racen van centen voor het upgraden van auto's zodat je uiteindelijk de ultime race kon winnen. Het realisme was natuurlijk ver te zoeken maar er was nog geen alternatief. Pas in 1992 kwam en.wikipedia.org/wiki/Formula_One_Grand_Prix_(video_game) F1 GP uit van MicroProse. Daar speelde ik met vrienden in 1994 de volledige GP race van dat weekend mee na, inclusief vrije training en kwalificatie.. Dat deed je toen nog allemaal op een locatie ;) Dat was trouwens het jaar dat Jos verstappen voor team Benneton reed. Om beurten reed je dan een stint van 5 minuten en daarna moest je het lot overlaten aan de Ai en hopen dat hij het niet zou verzieken voor je ;)

Na wat teleurstellende vervolgversies van F1GP ben ik GT gaan spelen De eerste versie was het echt een uitdaging om de juiste auto te vinden om bepaalde races te winnen. Vooral de japanse auto's deden het goed in de eerste versie kan ik me herinneren. Stukje bij beetje was je de ene na de andere auto aan het upgraden om soms tot de conclusie te komen dat de gekozen auto niet bij kon blijven in de race die je moest winnen.. dan maar weer een andere auto kiezen. Frustrerend was het minime bedrag dat je voor een volledig gemodificeerde auto terug kreeg...

De teleurstelling was groot toen ik op de dag dat de PS3 uit kwam een PS3 kocht en jaren moest wachten op GT4,.. We werden eerst zoet gehouden met de proloog en daarna duurde het veel te lang voor de uiteindelijke versie uit kwam. Prachtige auto's maar helaas nog geen realistische race,.. Wat ik ook erg jammer vond was de moeite die je moest doen om races te winnen of eigelijk het gemak ,.. Waar je in deel 1 echt je best moest doen om geld bij elkaar te racen voor de volgende update lag het geld in GT4 voor het oprapen in de seizoensopdrachten.

Gelukkig blijft het een hele leuke veelzijdige race game. Ik hoop dat deel 7 vannacht aangekondigd wordt. Prima excuus om een PS4 te kopen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Wilfredkarel
  • Wilfredkarel's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
8 jaren 10 maanden geleden - 8 jaren 10 maanden geleden #111946 door mjhorenberg
Beantwoord door mjhorenberg in topic Even voorstellen: Wilfred
Welkom bij GTHQ Wilfred. Wij kennen elkaar al en hebben ook al tegen elkaar gereden. Ik hoop ook dat GT7 snel komt, maar dit keer gaat het spel meer concurrentie krijgen. Hoop dat het dit keer beter wordt als de deceptie die GT6 heet. Zal wel moeten.

Er is al een goede reden om een PS4 te kopen en het heet Project Cars. ;)
Laatst bewerkt 8 jaren 10 maanden geleden door mjhorenberg.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer