Nordschleife 24 uur race 2015

8 jaren 10 maanden geleden #111480 door bullit100
Nordschleife 24 uur race 2015 werd gestart door bullit100
Dit weekend is het weer tijd voor de 24 uurs race

Vanaf vanmiddag weer live te volgen via
www.24h-rennen.de/en/live/
www.radiolemans.com/
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Djie, Jilt, giznav

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • bullit100
  • bullit100's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
8 jaren 10 maanden geleden #111484 door Jona777
Beantwoord door Jona777 in topic Nordschleife 24 uur race 2015
Net terug van 4dagen en 3nachten Nordschleife Madness! Het is een ongelooflijke baan.. :ohmy:
Probeer een vd komende dagen wat video's en foto's van kameraden en mezelf te posten!

Echt een aanrader! En op gelijke hoogte vd 24u van LeMans imo na deze vorig jaar te hebben bezocht!

Volgend jaar weer iets anders! :woohoo:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: GTHQ_koop, Kevin-R34

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 10 maanden geleden - 8 jaren 10 maanden geleden #111487 door Kevin-R34
Beantwoord door Kevin-R34 in topic Nordschleife 24 uur race 2015
Cool dat je het naar je zin hebt gehad Jona :) Ik ben benieuwd naar de video's en foto's B) Ik heb af en toe naar de livestream zitten kijken. Blijft een mooi gezicht om die GT3 wagens de andere klasses in te zien halen. Alleen in het donker was het niet veel aan.. Er leken tot zover ik heb gezien maar 2 vaste camera posities te staan. 1 in de pits en 1 bij start/finish waar je de auto's die voorbij kwamen niet eens herkende..
Laatst bewerkt 8 jaren 10 maanden geleden door Kevin-R34.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Jona777

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 10 maanden geleden #111488 door Jona777
Beantwoord door Jona777 in topic Nordschleife 24 uur race 2015

Cool dat je het naar je zin hebt gehad Jona :) Ik ben benieuwd naar de video's en foto's B) Ik heb af en toe naar de livestream zitten kijken. Blijft een mooi gezicht om die GT3 wagens de andere klasses in te zien halen. Alleen in het donker was het niet veel aan.. Er leken tot zover ik heb gezien maar 2 vaste camera posities te staan. 1 in de pits en 1 bij start/finish waar je de auto's die voorbij kwamen niet eens herkende..


In het donker was echt spectaculair.. Constant wagens die uit de pikkedonker opdoemen, naast elkaar, voor elkaar, maar net niet op elkaar :blink:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 10 maanden geleden #111495 door Jona777
Beantwoord door Jona777 in topic Nordschleife 24 uur race 2015
Linkje naar me youtube-kanaal waar ik 5 filmpjes vanop me gsm hebt geupload. Telkens korte filmpjes uit verschillende hoeken en vd verschillende klasses (WTCC, Classics, Porsche cup, nieuwe audi TT-cup,..
Foto's heb ik zelf niet gemaakt maar eens kameraad ze online gooit deel ik het...

www.youtube.com/channel/UCYZRIa4NRu_ywi3PuNh8PsA
De volgende gebruiker (s) zei dank u: GTHQ_koop

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer