Project Cars 2 Demo

6 jaren 4 maanden geleden #118281 door Jilt
Project Cars 2 Demo werd gestart door Jilt
...

project cars 2 demo

Vanaf deze week is de Porject Cars 2 demo beschikbaar op alle platforms. Mocht je dus nog twijfelen of het je wat lijkt, ff proberen. Kunnen we binnenkort hier een league starten en met zijn allen weer lekker tegen elkaar racen. Steam link: STEAM PCARS2 demo


i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jilt
  • Jilt's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • GTHQ_Jilt
Lees meer
6 jaren 3 maanden geleden #118282 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Project Cars 2 Demo
Wel tof dat ze nog een demo uitbrengen, ivm alle racegames die er nu zijn wel handig denk ik. Benieuwd of dit nog wat extra mensen over de streep kan trekken :)

Heeft iemand deze geprobeerd die ook de volledige game heeft? Heb begrepen dat de auto's ineens anders aanvoelen.... ze zijn wat makkelijker te besturen...

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 3 maanden geleden #118285 door HF_BobdeBauer
Beantwoord door HF_BobdeBauer in topic Project Cars 2 Demo
Ik heb de demo geprobeerd (zonder dat ik de originele heb). Vanuitgaand dat de besturing gelijk voelt, ben ik blij dat ik de demo heb kunnen proberen.
Dit heeft mij er voor kunnen behoeden dat ik in een vlaag van verstandsverbijstering de volledige game had gekocht ;)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 3 maanden geleden #118286 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Project Cars 2 Demo
Ik heb de demo niet geprobeerd, maar lees wel fora van gasten die dat wel hebben gedaan. Is kennelijk niet met elkaar te vergelijken.... ?. Beetje vreemd, maar zou heel erg arcade aanvoelen.

Een ding bij PCars 2 is dat je de ffb settings echt goed moet hebben staan, anders voelt het erg onnatuurlijk. Ik heb ze inmiddels goed staan en het is echt een volwaardige sim.

Ik switch ook heel makkelijk tussen AC en PCars2 omdat het zo op elkaar lijkt qua gevoel.

My 2 cents...

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jilt
  • Jilt's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • GTHQ_Jilt
Lees meer
6 jaren 3 maanden geleden #118287 door CerebralVortex
Beantwoord door CerebralVortex in topic Project Cars 2 Demo
Heb de demo ook even geprobeerd. Wel met de Oculus Rift en het haperde echt wel redelijk fel. Geen moeite gedaan om grafische instellingen te wijzigen. Ik vond het ook maar bagger eigenlijk. Het circuit vond ik het meest positieve maar ben nadien even met AC op de Red Bull ring gaan rijden en was zoveel beter. AI was ook veel te makkelijk, je moest ze meer ontwijken bij het inhalen dan ermee te gaan racen.

Regen was wel leuk en sfeervol maar als je door de puddles reed leek het meer alsof je je in een diepe plas vast reed dan dat je aqua planning had.

Na zoveel jaar AC te spelen nu heb ik ook wel zin in een nieuwe sim maar er is er nog geen waar ik voor zou gaan. Automobilista lijkt me leuk maar heeft geen VR ondersteuning en dat is toch wel een vereiste geworden.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer