Assetto Corsa Online Experiment

9 jaren 2 maanden geleden - 9 jaren 2 maanden geleden #109893 door mjhorenberg
Assetto Corsa Online Experiment werd gestart door mjhorenberg
We zijn nu al geruime tijd met Assetto Corsa bezig, echter rijden we altijd nog met een zeer beperkt aantal mensen in een lobby. Naast alleen GTHQ zijn ook andere clubs bezig met hetzelfde spel. Nou heb ik contact gehad met Jona en doormiddel van een samenwerking willen we met meer mensen gaan rijden. We hebben contact gehad met mensen van Gran Turismo Racing, Raceworld en we willen als proef gezamelijk online gaan rijden. Mocht deze proef goed uitpakken, dan zullen we een kampioenschap op gaan zetten om hier een vervolg aan te geven. De tweese proef zal aankomende dinsdag vanaf 20:00 zijn.

De auto




Het Circuit




Ik hoop dat we weer met volle bak zullen rijden. Ik zal om 20:00 een server open gooien. Die zal te vinden zijn d.m.v. de zoek criteria: GTHQ, Raceworld of GT-R. Je hebt dit keer een wachtwoord nodig om de room binnen te komen en deze is: GRG_Evora. In deze server zullen de penalties voor het verlaten van de baan aan staan, aangezien er bij deze track voordeel uit gehaald kan worden. Iedereen rijd ongeveer volgens dezelfde regels, dus ik verwacht ook dat iedereen zich hier aan houd. Hou het gewoon netjes en fair. We zullen in een cyclus van 10 qualy en daarna een 5 ronde race rijden. Rond 21:30 zal ik nog een keer een nieuwe server opzetten en dan gaan we een race van ongeveer 25 minuten rijden. Gezien de aard van deze auto, zal dit keer ABS ook uit staan.

We zullen dit experiment op zondag 15 februari nog een keer gaan herhalen, aangezien de anderen normaal op de zondag rijden. De specs voor die dag zullen later nog worden bepaald. In dit topic kan je aangeven of je aanwezig zult zijn en je kan eventueel ook tunes voor de betreffende auto delen.
Bijlagen:
Laatst bewerkt 9 jaren 2 maanden geleden door mjhorenberg.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: theronin123

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • mjhorenberg
  • mjhorenberg's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
Lees meer
9 jaren 2 maanden geleden #109894 door Illoeminati
Beantwoord door Illoeminati in topic Assetto Corsa Online Experiment
Leuk :) Ben benieuwd.
Is het dan 1 race die wat langer duurt? Of meerdere korte sprints?
Iedereen met pro settings rijden en ongetuned?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 2 maanden geleden #109895 door mjhorenberg
Beantwoord door mjhorenberg in topic Assetto Corsa Online Experiment
Er mag getuned worden. Bij voorkeur inderdaad op Pro of Custom settings met zo veel mogelijk assist uit. Dus wat mij betreft zeg ik ABS mag aan, maar de rest gewoon uit. Ik begreep van Hani, dat ie met een setup bezig is. Als iedereen zijn tune hier gewoon post, dan kunnen anderen die ook gewoon gebruiken.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • mjhorenberg
  • mjhorenberg's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
Lees meer
9 jaren 2 maanden geleden #109896 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Assetto Corsa Online Experiment
Cool!

Probeer daar zeker bij te zijn.
Wat je ook kan doen is de penalty op 3 wielen van de baan zetten. Hiermee is een straf niet zo heel snel uitgevoerd als je er net ff een beetje naast zit, maar zodra je er grof naast zit, heb je hem wel te pakken.
Echter, gelet op je stelling dat er fair en clean gereden wordt, lijkt mij dat idd overbodig.

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 2 maanden geleden #109897 door weedy77
Beantwoord door weedy77 in topic Assetto Corsa Online Experiment
He mark zal erbij zijn, kan dinsdagavond, heb er zin in om met de oude jongens weer eens te knallen,

Groet,

Aaron G AKA WEEDY77

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 2 maanden geleden #109898 door mjhorenberg
Beantwoord door mjhorenberg in topic Assetto Corsa Online Experiment

Cool!

Probeer daar zeker bij te zijn.
Wat je ook kan doen is de penalty op 3 wielen van de baan zetten. Hiermee is een straf niet zo heel snel uitgevoerd als je er net ff een beetje naast zit, maar zodra je er grof naast zit, heb je hem wel te pakken.
Echter, gelet op je stelling dat er fair en clean gereden wordt, lijkt mij dat idd overbodig.


Gezien de baan waar we op rijden, lijkt me dat niet echt nodig. Als je er grof naast gaat, dan sta je direct in het grind. We laten hem dus gewoon uit staan. En ik heb voldoende vertrouwen in iedereen dat er clean gereden gaat worden.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • mjhorenberg
  • mjhorenberg's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
Lees meer
9 jaren 2 maanden geleden #109900 door Jona777
Beantwoord door Jona777 in topic Assetto Corsa Online Experiment
Heb er ook al zin in. :laugh:

Ter info: Wij rijden allemaal op pro en zonder ABS. (Enkel autoclutch staat aan)
We hebben afgelopen vrijdag al effe gereden op Silverstone National en zaten met 5 man binnen seconde van elkaar.. Enkel het remmen vergde enige voorzichtigheid!

Qua penalty's zijn wij allen gewend om binnen de lijnen te blijven en een faire attitude tov anderen te bewaren! Dus dat komt zeker goed :)

Eventueel kunnen we op zondag 15 februari enkele korte en 1 iets langere race houden als jullie daarvan houden?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 2 maanden geleden #109902 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Assetto Corsa Online Experiment


Gezien de baan waar we op rijden, lijkt me dat niet echt nodig. Als je er grof naast gaat, dan sta je direct in het grind. We laten hem dus gewoon uit staan. En ik heb voldoende vertrouwen in iedereen dat er clean gereden gaat worden.


True!! Mee eens.

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 2 maanden geleden #109903 door Kevin-R34
Beantwoord door Kevin-R34 in topic Assetto Corsa Online Experiment
Krijg morgen me playseat binnen en dan moet ik eerst wennen aan alles en goede FFB settings zien te vinden voordat ik online ga rijden. Ik ken Mugello ook niet. Ja alleen van vroeger toen ik motoGP spelletje deed op PC maar daar kan ik me weinig meer van herinneren :P

Als ik snel gewend ben aan alles sluit ik zeker aan om al mee te doen online.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 2 maanden geleden #109907 door theronin123
Beantwoord door theronin123 in topic Assetto Corsa Online Experiment
Ik ben erbij,moeilijk auto'tje maar wel heel leuk!
Ik ga zo ff testen op mugello en beetje tunen.
Als ik beetje goede setup heb post ik um hier!
Kijk al uit naar dinsdag en hoop op een volle grid.

Cu all at the track Greetzzz
Harry D aka theronin123 B)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer