Playstation 3d TV

12 jaren 5 maanden geleden - 12 jaren 5 maanden geleden #56834 door GTHQ_Stratos
Playstation 3d TV werd gestart door GTHQ_Stratos
Speciaal voor gamen met je PS3 ontwikkeld door Sony.

Geen groot scherm (ala 100+ cm, meer max 50 cm diagonaal)
verder alles wat een normale 3d TV ook kan lijkt het.

499 Euries volgens het artikel... video geeft 499,99 Dollar aan hmmm iemand de wisselkoersen verkeerd begrepen?

www.nu.nl/gadgets/2646185/playstation-3d-tv-13-november-koop.html
Laatst bewerkt 12 jaren 5 maanden geleden door GTHQ_Stratos.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • GTHQ_Stratos
  • GTHQ_Stratos's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
12 jaren 5 maanden geleden #56866 door Reitsmanovic
Beantwoord door Reitsmanovic in topic Re: Playstation 3d TV
En toevallig ondersteund Gran Turismo 3D. Heeft iemand dat wel eens gedaan? Gran Turismo 5 in 3D?

Er zit altijd wel één nadeel aan de 3D tv en dat zijn de brillen. Jammergenoeg zijn 3D-brillen op sterkte nog niet uitgevonden.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 5 maanden geleden #56868 door snaky8
Beantwoord door snaky8 in topic Re: Playstation 3d TV

En toevallig ondersteund Gran Turismo 3D. Heeft iemand dat wel eens gedaan? Gran Turismo 5 in 3D?

Er zit altijd wel één nadeel aan de 3D tv en dat zijn de brillen. Jammergenoeg zijn 3D-brillen op sterkte nog niet uitgevonden.

vriend van mij hebt een 3D TV en speelt ook GT5 in 3D hij zegt dat je binnen 10min al koppijn hebt

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 5 maanden geleden #56874 door Santraxx
Beantwoord door Santraxx in topic Re: Playstation 3d TV
Dit lijkt me dan leuker om aan te schaffen. Komt neer op een scherm van zo'n 750 inch :woohoo:




inthegame.nl/nieuws/sony-komt-een-5-1-3d-bril/
Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 5 maanden geleden #56876 door TheNewPlayer
Beantwoord door TheNewPlayer in topic Re: Playstation 3d TV
Dit wordt niks voor mij, heb nu een Sony 32'' en krijg binnenkort een 40''. Tis een leuk dealtje, €500 voor een 3d maar hij is veel te klein.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 5 maanden geleden #56887 door WhiteAnimal166
Beantwoord door WhiteAnimal166 in topic Re: Playstation 3d TV
Moet er ook niet aan denken zo'n klein scherm. Weet niet of en hoe 3D het doet in een triple-screen setup, anders zou het daar wel een mooi maatje voor kunnen zijn.

Gertjan!?

"On track I don't fear anyone, but respect everyone"

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • WhiteAnimal166
  • WhiteAnimal166's Profielfoto
  • Offline
  • Moderator
  • GTHQ_WhiteAnimal - D2G
Lees meer
12 jaren 5 maanden geleden #56913 door Smurf
Beantwoord door Smurf in topic Re: Playstation 3d TV

En toevallig ondersteund Gran Turismo 3D. Heeft iemand dat wel eens gedaan? Gran Turismo 5 in 3D?

Er zit altijd wel één nadeel aan de 3D tv en dat zijn de brillen. Jammergenoeg zijn 3D-brillen op sterkte nog niet uitgevonden.


Jazeker heb een sony 3D tv,als je in 3D speelt wordt de beleving nog iets realistischer en vindt het zelf iets rustiger spelen! Maar die bril is met lang spelen niet echt fijn(gaat pijn doen op je neus) maar voor een half uurtje is het prima! :P

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 5 maanden geleden #56923 door TheNewPlayer
Beantwoord door TheNewPlayer in topic Re: Playstation 3d TV

En toevallig ondersteund Gran Turismo 3D. Heeft iemand dat wel eens gedaan? Gran Turismo 5 in 3D?

Er zit altijd wel één nadeel aan de 3D tv en dat zijn de brillen. Jammergenoeg zijn 3D-brillen op sterkte nog niet uitgevonden.


Jazeker heb een sony 3D tv,als je in 3D speelt wordt de beleving nog iets realistischer en vindt het zelf iets rustiger spelen! Maar die bril is met lang spelen niet echt fijn(gaat pijn doen op je neus) maar voor een half uurtje is het prima! :P

Dat ben je de enige zeker!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 5 maanden geleden #56933 door toostruus
Beantwoord door toostruus in topic Re: Playstation 3d TV

En toevallig ondersteund Gran Turismo 3D. Heeft iemand dat wel eens gedaan? Gran Turismo 5 in 3D?

Er zit altijd wel één nadeel aan de 3D tv en dat zijn de brillen. Jammergenoeg zijn 3D-brillen op sterkte nog niet uitgevonden.


Als je lenzen hebt moet dit geen probleem zijn en bovendien kan een 3d over een normale bril. Bij mijn panasonic 3d tenminste wel. Ik heb dus een pana 50 inch 3d tv en heb het wel eens in 3d gespeelt.
Films kijken is fantastisch maar gt5? Tja ik vind dit wat tegenvallen. Als je in je garage kijkt zie je het effect wel maar tijdens het racen zelf maakte het geen indruk op me...
En koppijn heb ik eigenlijk nooit last van. Met of zonder 3d..

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 5 maanden geleden #57101 door Reitsmanovic
Beantwoord door Reitsmanovic in topic Re: Playstation 3d TV
In de bioscoop kun je ook gewoon een 3d-bril over een gewone bril dragen maar ik vind het niet echt prettig. Wat Smurf al zei: "gaat pijn doen op je neus". Ik heb voor m'n PS3 niet eens een flatscreen dus dat kan beter een eerste stap zijn.

Soms voegt 3D ook niet zo veel toe aan een film of game. Je ziet alleen meer perspectief.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer