PSN tegoed

12 jaren 4 maanden geleden #59183 door plantenbak123
PSN tegoed werd gestart door plantenbak123
Hallo allemaal,

Ik wil graag de DLC voor GT5 kopen maar vind het zonde om voor die paar euro meteen een 20 euro kaart te kopen, dan blijf ik met tegoed zitten waar ik verder niks mee doe. Een creditcard heb ik niet. Is er niet een manier om een nader te bepalen bedrag te storten? Misschien een wallie card ofzo en dan ten waarde van 7 euro? Alvast bedankt allemaal.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • plantenbak123
  • plantenbak123's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
12 jaren 4 maanden geleden #59185 door bigbembem
Beantwoord door bigbembem in topic Re: PSN tegoed
je kan je PSN koppelen aan je bankrekening. Dit is/was echter niet zo veilig als met een PSN kaart (denk maar aan die hack van begin dit jaar).

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 4 maanden geleden #59187 door plantenbak123
Beantwoord door plantenbak123 in topic Re: PSN tegoed
Dat zou kunnen inderdaad. Maar ik vind het inderdaad ook niet al te veilig. Is er dan echt geen manier om zelf een mooi bedrag er op te zetten zonder heisa? Wel een beetje knudde van sony dan. Als het nou een beetje zoals steam was had ik gewoon de restjes aan een vriend gegift in de een of andere manier en was het wel goed gekomen. Dit is gewoon storend.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • plantenbak123
  • plantenbak123's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
12 jaren 4 maanden geleden #59198 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Re: PSN tegoed

Dat zou kunnen inderdaad. Maar ik vind het inderdaad ook niet al te veilig. Is er dan echt geen manier om zelf een mooi bedrag er op te zetten zonder heisa? Wel een beetje knudde van sony dan. Als het nou een beetje zoals steam was had ik gewoon de restjes aan een vriend gegift in de een of andere manier en was het wel goed gekomen. Dit is gewoon storend.


Volgens mij kan je alleen een PSN card van minimaal €20,- kopen of een creditcard gebruiken. Als ik jou was zou ik die €20,- er gewoon opzetten, die raak je namelijk niet kwijt. Er gaat nog meer DLC aankomen dus het zou zomaar eens kunnen die het geld wel op gaat komen... bij mij iig wel :)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 4 maanden geleden #59204 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Re: PSN tegoed
Ja Djie, idd en Plantenbak, als de wereld perfect was, dan was er niets op aan te merken... ;)

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 4 maanden geleden #59217 door Bodhie
Beantwoord door Bodhie in topic Re: PSN tegoed
ik heb in 1x 50 euro erop gezet, kan ik er ff mee vooruit. (is niet alleen voor GT5)
heb de kaart via www.psncode.nl/eu-psn.php besteld. werkt perfect, en je hoeft ook nergens heen te gaan om een kaart te halen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 4 maanden geleden #59253 door plantenbak123
Beantwoord door plantenbak123 in topic Re: PSN tegoed
Hm, bedankt allemaal in elk geval. Ik denk dat ik maar gewoon even wacht op de volgende DLC dan. En tsja, perfecte wereld? Ach, als steam het kan zou sony het toch ook moeten kunnen vind ik. Maarja :(
Bedankt in elk geval.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • plantenbak123
  • plantenbak123's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer