Raceverslag 12de Race Ultimate Driver Championship

7 jaren 9 maanden geleden - 7 jaren 9 maanden geleden #115864 door jrsnijder
Heerlijke race gehad vanavond bij GRRT
Zowat de hele wedstrijd met Brent Wever gestreden.
Heerlijk Clean en Fair.
Tot op de laatste meters.
Wow, wat een race.
Had na twee bochten de pijp bijna aan Maarten willen geven daar ik even van de baan geraakte.
Maar gelukkig de draad weer opgepakt en door het toch uitrijden een derde plaats gehaald.
Zie je toch dat uitrijden loont, en dat kan ik zelf beamen met de vorige race nog in gedachte welke mij dus ook geen punten opleverde.
Brent Wever, ondanks dat je vierde bent geworden, bedankt voor deze heerlijke race avond.
Laatst bewerkt 7 jaren 9 maanden geleden door jrsnijder.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Jilt

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • jrsnijder
  • jrsnijder's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
7 jaren 9 maanden geleden #115865 door marsj
Oke ander plekje .
Gefeliciteerd Jos met je podium netjes hoor.Mooi dat je lekker heb gestreden in de race .
Ben benieuwt wie er op de andere twee plaatsen stonden.
groetjes Marcel

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 9 maanden geleden #115867 door Brent Wever
Beantwoord door Brent Wever in topic Raceverslag 12de Race Ultimate Driver Championship
haha was inderdaad spannend en dat bijna hele race, mooi man! thx

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 9 maanden geleden #115869 door Jilt
mooi verhaal mannen.

Ik ben ook altijd vóór uitrijden. Ernaast, jammer, maar hoort erbij!

Hoop er de volgende eens bij te zijn. TT cup is gaaf.

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 9 maanden geleden #115870 door jrsnijder
Beantwoord door jrsnijder in topic Raceverslag 12de Race Ultimate Driver Championship

mooi verhaal mannen.

Ik ben ook altijd vóór uitrijden. Ernaast, jammer, maar hoort erbij!

Hoop er de volgende eens bij te zijn. TT cup is gaaf.


Sjips Toon, de volgende 4 zullen DTM 2015 zijn

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • jrsnijder
  • jrsnijder's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
7 jaren 9 maanden geleden #115871 door Jilt

mooi verhaal mannen.

Ik ben ook altijd vóór uitrijden. Ernaast, jammer, maar hoort erbij!

Hoop er de volgende eens bij te zijn. TT cup is gaaf.


Sjips Toon, de volgende 4 zullen DTM 2015 zijn


Hahaha, LOL.

Ook leuk! :) ;)

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 9 maanden geleden #115875 door Ugly Duckling
Beantwoord door Ugly Duckling in topic Raceverslag 12de Race Ultimate Driver Championship
Bij deze dan het verslag van mijn 'vakantie-touring/sightseeing-rit' van afgelopen vrijdag. ;)


't begon allemaal best aardig, de kwalificatie was niet super, maar 2:08 laag, kon er best mee door.
Starten vanaf positie 7, en het werd in de eerste meters van het circuit alleen maar mooier. De eerste bocht door op p. 6, en na een schuifpartij (bocht 2) lag ik op het eerste rechte stukkie zelfs p.4!!!!!

Oké, euh ... o jee, hellup!!!
Wat nu met al die snelheids-maniakken in mijn nek?
:S

Aanvankelijk hield ik de deur nog wel even redelijk (en volgens mij clean) dicht, maar in volgens mij eind ronde 2, besloot ik om mijn verlies maar gewoon te nemen, en me enkel te consetreren op redelijk constante rondes. En indien nodig gewoon de ruimte aan anderen te geven, om brokken te voorkomen. Dit mede aangezien ik ook nog aan een 'nieuw' stuur moest wennen.
Eind maart heb ik een T300RS gekocht, en inmiddels is het 2e model al terug vanwege een defect. (Bij de 1e kwam er op een gegeven moment rook uit ?#%$? :huh: , en de 2e weigerde een maand later gewoon dienst :angry:)
Via Jos heb ik tijdelijk ter vervanging een G27, maar dat is ten eerste wennen, en ten tweede had ik veel last van dubbele shift. Vooral bij uitkomen van de bochten naar de lange rechte stukken, ging dat vaak mis.

Zo ook na ik schat 6 a 7 minuten, en daar ging het helaas dan ook echt even mis. Bij het uitkomen van de laatste bocht voor start/finish had ik totaal geen snelheid (mogelijk doordat ik door een dubbel shift in een verkeerde versnelling kwam)
Ik werd meteen door drie rijders tegelijk ingehaald. Op zich niets aan de hand, ware het niet, dat ik er maar 2 in de gaten had. Door extra ruimte aan te houden aan de rechterkant, raakte ik links Zantvoort (of Marc) ligt, maar ruim voldoende om hem achterstevoren op de baan te zetten. Nogmaals sorry Marc! :blush: Tijdens de race had ik dit totaal niet in de gaten en was mij van geen kwaad bewust, vandaar dat er geen 'Sorry' kwam en dat ik gewoon ben doorgereden. Het geen ik zelf absoluut niet netjes vind! (Terugkijkend naar de herhaling snap ik niet dat ik dit niet door had; was er echt van overtuigd dat de schermutselingen zich achter mij hadden afgespeeld, maar daar was compleet geen sprake van......!?)

Niet veel later ging ik er zelf af na een verkeerde inschatting toen ik Johan naderde, en nadien was het voor mij vooral grasmaaien en dubbelshift. :lol:

Ben na ongeveer 2/3 race in de pits gaan staan, zodat ik in ieder geval in de uitslag mee kan, heb van Jos begrepen dat mensen later in de uitslag toevoegen een kriem is.

Zeg Jos, hoeveel kantjes mogen die verslagen eigenlijk zijn? :P
Merk dat ik weer lang van stof ben!
LOL :evil:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Jilt, jrsnijder, Brent Wever, marcAMR97

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer