BC-77 vs GT_elloco

11 jaren 11 maanden geleden - 11 jaren 11 maanden geleden #74511 door GT_elloco
BC-77 vs GT_elloco werd gestart door GT_elloco
Naam: BC-77 vs GT_elloco
PSN: BC-77 vs GT_elloco
Datum: 01-05-2012
Aanvangstijd kwalificatie: 20:00
Starttijd race: 20:15
Loungeleader: GT_elloco

Terwijl iedereen zich sufrijdt in de GT academy besloten BC-77 en GT_elloco zich nog even op de Head2Head te richten. Het waren een paar leuke races, en best close!

1e race: Na het eerste rondje zat ik (GT_elloco) in de slipstream en verremde me compleet aan het eind van het rechte eind... Resultaat: in de grindbak en de rest van de race op 13 seconden achterstand gereden. Halverwege het laatste rondje knalde de verbinding van BC-77 er helaas uit.

2e race: De eerste paar bochten reden we allebei nogal slordig, BC-77 ging zelfs achterstevoren... Ik besloot wat te wachten. Aan het eind van het rechte eind gebeurde precies hetzelfde als in de 1e race, alleen waren deze keer de rollen omgedraaid. Ik won de race maar gezien de eerste race die duidelijk voor BC-77 was geweest, hebben we besloten ook deze race niet me te tellen.

Dus toen eindelijk voor 'het echie'!

1e echte race: De start was voor BC-77 maar ik zat de hele tijd vlak achter hem. Met wat er gebeurd was in de eerdere races besloot ik wat eerder te remmen aan het eind van het rechte eind. Dat bleek wat te vroeg te zijn en ik reed op iets meer dan een seconde achterstand. Ik heb echt mijn best gedaan maar dat bleef zo'n beetje tot het eind van de race. Uiteindelijk won BC-77 met een voorsprong van 1,465 seconden.

2e echte race: Meteen maar een rematch er achteraan... het was close dus ik dichtte me wel kansen toe! Maar gelijk in de eerste bocht maakte ik al een stuurfout en toucheerde de stapel banden. Meteen lag ik 2 seconden achter. Daarna heb ik nog wat harder gepusht dan de eerste race maar daardoor maakte ik juist meer kleine foutjes. BC-77 reed de race verder keurig uit en hij won met een voorsprong van 3,469 seconden.

Ondanks dat ik 2 keer (terecht) verloren heb, ben ik helemaal niet ontevreden. Leuk gereden, en ik kon goed bijblijven.
Laatst bewerkt 11 jaren 11 maanden geleden door GT_elloco. Reden: Zips van de races te groot

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • GT_elloco
  • GT_elloco's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #74513 door GT_elloco
Beantwoord door GT_elloco in topic Re: BC-77 vs GT_elloco
BCES00569-RPL010 BC-77 vs GT_elloco race 1.zip

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • GT_elloco
  • GT_elloco's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #74517 door GT_elloco
Beantwoord door GT_elloco in topic Re: BC-77 vs GT_elloco
Helaas zijn de zips van de races te groot en mogen ze niet geupload worden...

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • GT_elloco
  • GT_elloco's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #74603 door BC-77
Beantwoord door BC-77 in topic Re: BC-77 vs GT_elloco
Hey Elloco!

Ik heb ook genoten van onze twee races hoor! Je rijdt best wel ok :-) Alleen nog die kleine foutjes vermijden en dan denk ik dat het behoorlijk close racing zou worden.

Grtz

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden - 11 jaren 11 maanden geleden #75113 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Re: BC-77 vs GT_elloco
Matches verwerkt!
Laatst bewerkt 11 jaren 11 maanden geleden door Djie.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer