rF2 - Video's

8 jaren 1 maand geleden #115125 door Jilt
rF2 - Video's werd gestart door Jilt
Eindelijk de settings van rFactor 2 een beetje naar mijn zin (met hulp van Kevin-R34).

Dit moet het dan een beetje zijn.
AI race op 100%. Instappen en gaan, dus geen gepiel met kwali, setup of iets anders.
Ik was verrast over hoe de AI terug vecht en lijn verdedigd, maar ook fouten maakt.

Erg leuk.


i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Kevin-R34, marsj

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jilt
  • Jilt's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • GTHQ_Jilt
Lees meer
8 jaren 1 maand geleden #115127 door marsj
Beantwoord door marsj in topic rF2 - Video's
Ja dat was mij ook al opgevallen dat tegen de pc rijden erg leuk is en aardig klopt.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 1 maand geleden #115132 door CerebralVortex
Beantwoord door CerebralVortex in topic rF2 - Video's
Jep, vond het ook wel leuk tegen de AI toen ik raceje deed overlaatst.

Dus Toon, rF2 kampioenschap komt er aan ? :)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 1 maand geleden #115137 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic rF2 - Video's

Jep, vond het ook wel leuk tegen de AI toen ik raceje deed overlaatst.

Dus Toon, rF2 kampioenschap komt er aan ? :)


Voorlopig niet.

Core business voorlopig AC voor de PC.
Daarnaast best aanvullen met PCars, rF2 en R3E.
Maar of daar vanuit hier meteen kampioenshcappen aan komen te hangen is voor mij nog een brug te ver.

MAAR, jij bent natuurlijk van harte welkom om dat namens GTHQ te organiseren! ;)

Dan zal ik vast waar ik kan aanhaken.

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast
De volgende gebruiker (s) zei dank u: marsj

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jilt
  • Jilt's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • GTHQ_Jilt
Lees meer
8 jaren 1 maand geleden #115153 door Djie
Beantwoord door Djie in topic rF2 - Video's
Als iemand een kampioenschap wilt organiseren neem dan even contact op met Jilt, MJHorenberg of met mij! Vanuit GTHQ kunnen we eventueel wat ondersteuning bieden maar helaas hebben we nu geen tijd om zoiets helemaal zelf op te zetten dus hulp is welkom!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: marsj

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 1 maand geleden #115154 door marsj
Beantwoord door marsj in topic rF2 - Video's
Als er iets is van 1 race ofzo dan ben ik wel van de party.Dan ga ik het spel verder installeren en verkennen .Het is voor wat ik heb gezien en gereden heb erg leuk.wat ik mooi vind bijvoorbeeld als je boven in je auto de drie spiegels aanzet in de cockpit dat je de auto s om je heen gewoon kan volgen je dus niet hoeft te gokken waar de auto ongeveer is.Er zijn heel veel leuk extra s in het spel.En het lijk me verschrikkelijk leuk om lange races mee tegaan doen.Zoals 6 uur 12 uur of 24 uur race sDat je jezelf een hele maand kan opladen en voorberijden.Vond Ik met de 24 uur lemans dat we met gt6 deden ook altyd leuk.
Maar je heb wel een aantal rijders nodig anders is het niet zo leuk denk.

Ik heb alleen geen fut om zoiets teorganiceren of dingen uit tezoeken .

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 1 maand geleden #115156 door NoMercy89
Beantwoord door NoMercy89 in topic rF2 - Video's
Ik echt maar 1 game te gelijk spelen. En dat is momenteel AC.
Heb meestal 1 avond tijd om wat te oefenen en de maandag voor het kampioenschap.
Als dit kampioenschap is afgelopen is er een mogelijkheid dat ik hier is naar ga kijken.
Lange afstand races vind ik erg gaaf om te doen dus marsj Lets team up :).
De volgende gebruiker (s) zei dank u: marsj

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 1 maand geleden #115171 door marsj
Beantwoord door marsj in topic rF2 - Video's

Ik echt maar 1 game te gelijk spelen. En dat is momenteel AC.
Heb meestal 1 avond tijd om wat te oefenen en de maandag voor het kampioenschap.
Als dit kampioenschap is afgelopen is er een mogelijkheid dat ik hier is naar ga kijken.
Lange afstand races vind ik erg gaaf om te doen dus marsj Lets team up :).


Ja laten we eens kijken wat er mogelijk is las net op G+ bij ons dat ze 1 keer in de maand dit doen met rf2 waar deze race van het weekend was op zaterdags altyd.En dat er misschien nog een bekende van mij ook gaat rijden weer maar die heeft al een team van 3 maar mis hebben ze ook nog goeie tips of dingen voor ons als het gaat lukken hihi.
ik hou het in gedachten . :) en team up lijk me dan een goed plan. :woohoo:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 1 maand geleden - 8 jaren 1 maand geleden #115173 door Kevin-R34
Beantwoord door Kevin-R34 in topic rF2 - Video's
Over endurance gesproken. Is het geen cool idee om onder de naam GTHQ of GRRT één of meerdere teams in te schrijven voor volgend VEC seizoen? Dat is nog een eindje weg dus indien er interesse voor is dan is dat zeker een realistische doelstelling. Je kunt hele goede reclame maken net zoals SRVN dat doet die met een paar teams actief zijn in VEC. Hier alle teams op een rijtje: rf2vec.net/index.php?pages/entries/

Er doen al aardig wat Nederlanders aan mee. Ik zie het al voor me, een zwarte auto met een groot GTHQ logo op de zeikant enzo :P Toon had al een keer zo'n McLaren in AC in die style kan ik mij herinneren. Of een GRRT met de NL/BE vlag :)

Kwalificatie is trouwens altijd 1 week eerder dan de race zelf. De snelste rijder van het team neemt de kwalificatie voor zich en gaat proberen om zich in de top 10 te kwalificeren. De top 10 krijgt toegang tot room 1 en de rest start in room 2. Van beide rooms is er livetiming en een livestream aanwezig, enkel is room 2 niet voorzien van commentaar.

De 12 uur van Sebring was mijn eerste endurance race en heb er echt van genoten. Er komt veel meer bij kijken dan alleen maar pure snelheid. Met constantie kun je het heel ver schoppen. Pure snelheid is hier niet het belangrijkste. Wel is de setup heel erg belangrijk. De meeste mensen trainen hier ook heel hard voor. 3 weken voor de race zit de practice server elke avond vol met +- 20 man.

rf2vec.net/index.php?pages/schedule/
Tussen elke race zit ongeveer een maand. Nieuwe VEC seizoen zal vast weer ergens in September/Oktober van start gaan dit jaar.

Hier wat beelden van de afgelopen race in Room 2:
Laatst bewerkt 8 jaren 1 maand geleden door Kevin-R34.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 1 maand geleden #115174 door jrsnijder
Beantwoord door jrsnijder in topic rF2 - Video's

Over endurance gesproken. Is het geen cool idee om onder de naam GTHQ of GRRT één of meerdere teams in te schrijven voor volgend VEC seizoen? Dat is nog een eindje weg dus indien er interesse voor is dan is dat zeker een realistische doelstelling. Je kunt hele goede reclame maken net zoals SRVN dat doet die met een paar teams actief zijn in VEC. Hier alle teams op een rijtje: rf2vec.net/index.php?pages/entries/

Er doen al aardig wat Nederlanders aan mee. Ik zie het al voor me, een zwarte auto met een groot GTHQ logo op de zeikant enzo :P Toon had al een keer zo'n McLaren in AC in die style kan ik mij herinneren. Of een GRRT met de NL/BE vlag :)


Lijkt mij wel gaaf.
Heb zeker interesse.
Zal wel room 2 (misschien wel 3) worden maar met endurance staat opgeven is geen optie hoog en die mentaliteit heb ik wel.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer