Karma: blijven of niet?

×

Enquete: Karma: blijven of niet? (was ended 0000-00-00 00:00:00)

Laat staan!
16 41%
Haal maar weg!
23 59%
Totaal aantal stemmers: 39 ( mrmellow, Realgrapjas, yellowcanarie, Aqua0028, chronic010 ) Lees verder
U kunt niet aan deze enquete deelnemen omdat u niet bent ingelogd.
12 jaren 10 maanden geleden #45159 door Djie
Karma: blijven of niet? werd gestart door Djie
Het forum herbergt een karma systeem waarbij je iedere dag karma puntje kan geven of wegnemen bij personen. De laatste tijd is er veel over te doen geweest, aantal mensen blijken het leuk te vinden om consequent mensen omlaag minnen of juist vrienden omhoog te plussen.

Het is een extraatje maar is het de moeite waard om actief te laten, of moet karma worden weggehaald?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 10 maanden geleden #45162 door GTHQ_MeShell
Beantwoord door GTHQ_MeShell in topic Re: Karma: blijven of niet?
Ik kan alleen voor mij persoonlijk spreken natuurlijk! Maar voor mij voegt het weinig toe. Ben gewoon wie je bent op het forum en gedraag je zoals je van thuis hebt mee gekregen... Komt alles goed toch.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 10 maanden geleden #45166 door kloek
Beantwoord door kloek in topic Re: Karma: blijven of niet?
Het is mij om het even.
Zie dat mensen die veel organiseren daar vaak karma voor krijgen dat is dan voor deze mensen een soort van erkenning. Wellicht een karma regelementje maken. Als iemand karma uitdeelt positief of negatief vermeldt dit dan.
Mocht het dan niet werken omdat er oeverloze discussies volgen gewoon mee stoppen. ;)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 10 maanden geleden #45171 door wijkertje23
Beantwoord door wijkertje23 in topic Re: Karma: blijven of niet?
Heeft totaal geen toegevoegde waarde

Waneer iemand een race organiseert zie je dat vanzelf..
En als deze dit goed heeft gedaan , dan ben jij er uiterraad de volgende keer als hij iets organiseert weer bij

Het enige wat je nu krijgt bij een karma - is mensen die weg gaan , mensen die elkaar scheef gaan aankijken..

Beter gewoon weg halen , ik gebruik het zelf ook niet en heb zelf ook -15 gestaan door dat iemand dus continue aan het minnen was.. ik sta nu weer normaal ..

Mooie tijd om het af teschaffen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 10 maanden geleden #45175 door a Guest
Beantwoord door a Guest in topic Re: Karma: blijven of niet?
Van mij mag het weg. Mensen gaan denken dat iemand helemaal geweldig is omdat hij/zij een karma van +20 heeft. Misschien kent hij wel iemand (in real life) die het karma elke dag omhoog schroeft. En andersom ook. Iemand met een karma van -20 heeft, kan best komen door 1 looser die een hekel heeft aan iemand om wat voor reden dan ook.

Dus naar mijn inzicht geeft het een verkeerd beeld. Soms ook niet maar meestal wel. Laat maar verdwijnen als je het mij vraagt.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • a Guest
  • a Guest's Profielfoto
  • Bezoeker
12 jaren 10 maanden geleden #45176 door SkyHawk
Beantwoord door SkyHawk in topic Re: Karma: blijven of niet?
Van mij mag het ook in de prullenbak, vriendjespolitiek en "heksenjacht" wordt alleen hiermee bevordert.
Ook aan karma komt een einde aan.
;)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 10 maanden geleden #45177 door a Guest
Beantwoord door a Guest in topic Re: Karma: blijven of niet?

Van mij mag het ook in de prullenbak, vriendjespolitiek en "heksenjacht" wordt alleen hiermee bevordert.
Ook aan karma komt een einde aan.
;)


Ja ja... Mooi gesproken. +1 karma voor jouw :cheer: B)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • a Guest
  • a Guest's Profielfoto
  • Bezoeker
12 jaren 10 maanden geleden - 12 jaren 10 maanden geleden #45178 door WebWolf
Beantwoord door WebWolf in topic Re: Karma: blijven of niet?
Voor op het forum en de algemene topics zie ik het nut er ook niet zo van in.

Maar bij de marktplaats afdeling vind ik het wel handig om te zien wie er wel en niet
een goede deal/ trade heeft gesloten of waar je van op aan kunt ja.

Als je kan zien wie er een positieve stem uitbrengt op iemand met eventueel een comment erbij geeft
dat een veel beter beeld. Maar ook als er een neg. karma wordt gegeven en door wie!
En er wordt dan ook niet meer zo sneaky ge---

Op GTPlanet zie je anders dat je weer hele topics krijgt van thrustfull traders enz. waardoor je weer hele onoverzichtelijke lijsten krijgt.

Ik zou het fijn vinden dat als je dus op de user klikt er ook een colom zou zijn met positieve en negatieve comment's of trades over die persoon door andere gegeven dan.

+1 Outeke - Goede trade, auto ontvangen
+1 Mr. Dj - Kaarten ontvangen
+1 Canarie - Toeters ontvangen, goeie deal

-1 TheNewPlayer - WebWolf, je lult uit je nek...haha
etc. etc.

Dus Karma van wie en waarom ben ik wel voor.
Zo voorkom je dus dat iemand naar -75 wordt gedrukt door een en dezelfde Nerd die
pissed is omdat ie een auto of een potje chrome niet heeft gekregen in de drukte.
Laatst bewerkt 12 jaren 10 maanden geleden door WebWolf.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 10 maanden geleden #45183 door keijzm73
Beantwoord door keijzm73 in topic Re: Karma: blijven of niet?

Van mij mag het ook in de prullenbak, vriendjespolitiek en "heksenjacht" wordt alleen hiermee bevordert.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 10 maanden geleden #45205 door zeppos
Beantwoord door zeppos in topic Re: Karma: blijven of niet?
who cares about karma...

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer