Afwijkende TT event gebruiken voor promotie event?

×

Enquete: Afwijkende TT events gebruiken voor promotie events? (was ended 0000-00-00 00:00:00)

Ja, geen probleem
19 55.9%
Nee, absoluut niet
Geen stemmen 0%
Als het niet anders kan, dan moet het maar.
3 8.8%
Ik vertrouw iedere deelnemer en vind de TTs prima
12 35.3%
Totaal aantal stemmers: 34 ( sremco, Djie, Zalguam, wijkertje23, jordyleroy ) Lees verder
U kunt niet aan deze enquete deelnemen omdat u niet bent ingelogd.
13 jaren 3 weken geleden - 13 jaren 3 weken geleden #41086 door Roomboter
Stemmen is uitsluitend voor de gekwalificeerde leden.

Heb je geen divisie indeling, dan is het recht om te stemmen uitgesloten.

Zoals jullie weten zijn de reguliere TT’s niet 100% controleerbaar. Hoe leuk het ook is en wij erop vertrouwen dat niemand cheat, kunnen we daar niet vanuit gaan. Daarom is er voor de kwalificatie run ook gekozen voor een run bij specials. Deze zijn namelijk wel 100% controleerbaar. Voor de kart kaarten event van Race Planet is daarom ook gekozen voor de run uit Grand Tour (specials)met de Alfa Romeo op Eiger. Voor zulke prijzen moeten we cheaten natuurlijk zoveel mogelijk uitsluiten. Periodiek zou GTHQ een Promotie reeks organiseren. Dit kan natuurlijk alleen als het 100% controleerbaar is. Nu blijkt uit een aantal opmerkingen, van het steeds na 1 rondje opnieuw starten nogal wat ergernissen met zich mee brachten en daarom niet iedereen of meedeed of zich niet volledig erop gestort heeft.

Daarom deze poll. Hier kan je stemmen wat jou gedachten zijn m.b.t promotie TT’s. Ben jij bereid om promotie events te rijden op manier die anders zijn dan de reguliere TT’s (zoals TT 1, 2 en 3) of juist niet. Of vertouw jij alle deelnemers en wil een promotie systeem die beoordeelt word tijdens de reguliere TT’s.

Naast de poll, kan je natuurlijk ook je hart luchten en je op en aanmerkingen posten.

Bedankt voor je stem.

Volg me op Twitter Roomboter_GT om op de hoogte te blijven de TT's en overige races.
Virtual Roadster with G27
Fun days of my life
My Youtube Channel
Laatst bewerkt 13 jaren 3 weken geleden door Roomboter.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Roomboter
  • Roomboter's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
13 jaren 3 weken geleden #41095 door GTHQ_Fantasmagor
Beantwoord door GTHQ_Fantasmagor in topic Re: Afwijkende TT event gebruiken voor promotie event?
Ik vind de TT's super leuk. In tegenstelling tot racen kan iedereen zelf bepalen wannneer hij of zij er aan toekomt. Of je nu een hekel hebt aan restarten of niet, dat blijft persoonlijk, mij maakt het bijv. niet uit. Ik wil gewoon competitie ervaren!

Splittijden posten zou eigenlijk ook verplicht moeten zijn(hoe???), dat houdt de spanning en motivatie erin.

Helaas zien we een afname in deelnemers naarmate we TT's verslijten.

Promotie events(TT's met een echte prijs) is helemaal super en moeten 100% eerlijk dus controleerbaar zijn.

Persoonlijk had ik verwacht en nog meer gehoopt dat er meer deelnemers zouden zijn die elke TT mee zouden doen, waardoor er een klassement waarin steeds meer competitie om hondersten van seconden ontstaat.

Misschien is het een idee om een reeks van bijvoorbeeld 3 TT's aan te kondigen, waarvan de uitslagen per deelnemer wordt opgeteld. De winnaars per divisie een prijs(je) krijgen, en de overallwinnaar een PRIJS. Dan moet iedereen de 3 TT's volbrengen om mee te blijven doen, EN kans te blijven houden tot het bittere eind.

Ook vind ik het NIET vanzelfsprekend dat deze community nog steeds gratis is. Ik zou er persoonlijk geen probleem mee hebben om er iets voor te moeten betalen. Ik geloof dat er veel meer bij komt kijken achter de schermen dan dat velen door hebben.

Ik hoop dat de TT's blijven en dat er een harde kern blijft strijden! :)

weltrusten.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 3 weken geleden #41096 door gjors65
Ik zelf heb er absoluut geen moeite mee om TT's uit een event of license te doen.
Op deze manier weet je zeker dat het eerlijk gaat, en moet je 't bij je zelf zoeken als je te kort komt.
En dus niet gelijk met de gedachte moeten lopen,van .... heeft hij slipherstel wel uit?
.

Misschien is het een idee om een reeks van bijvoorbeeld 3 TT's aan te kondigen, waarvan de uitslagen per deelnemer wordt opgeteld. Dan moet iedereen de 3 TT's volbrengen om mee te blijven doen, EN kans te blijven houden tot het bittere eind.


Vind dat opzich geen gek idee.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 3 weken geleden #41100 door ronnieNL
Beantwoord door ronnieNL in topic Re: Afwijkende TT event gebruiken voor promotie event?
Als we de tt events gebruiken vind ik dat prima
Het is inderdaad wel vervelend dat je met deze event's niet lekker door kan rijden, maar goed dat moet dan maar.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 3 weken geleden #41105 door Tdriver

Als we de tt events gebruiken vind ik dat prima
Het is inderdaad wel vervelend dat je met deze event's niet lekker door kan rijden, maar goed dat moet dan maar.


Wat Ronnie zegt.
Ik zou ook liever gewoon lekker een aantal rondjes achter elkaar door rijden.
Maar ik begrijp ook wel dat een eerlijk en discussie- en cheatvrij verloop van de (special) TT's belangrijker is.
Dus ik pas mij gewoon aan en doe de volgende keer weer serieus mee.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 3 weken geleden - 13 jaren 3 weken geleden #41107 door keijzm73
Beantwoord door keijzm73 in topic Re: Afwijkende TT event gebruiken voor promotie event?
Lees nu het stukje eronder pas goed :blush: Had A gestemd... Wil graag wijzigen naar D Ik vertrouw iedere deelnemer en vind de TTs prima

Snap ook de overweging, maar persoonlijk vind ik het belang niet groter om het eerlijker te laten verlopen als er prijzen aan vast zitten! Beperkte keuze van events vind ik jammer! En het niet door kunnen rijden ook. Maar dit ligt er ook aan hoe vaak deze promotie TT's gereden gaan worden?
Laatst bewerkt 13 jaren 3 weken geleden door keijzm73.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 3 weken geleden #41109 door gurdi82
Persoonlijk vindt ik het - na iedere ronde opnieuw moeten starten - echt irritant. Ik hou ervan om 3 sessies te doen van 10 rondes waardoor je in een soort "flow" komt. Daarbij zijn de TT's erg leuk, maar mis het competitieve gedeelte. Updates vanuit Japan die dit misschien wel mogelijk kunnen maken zullen nog wel even op zich laten wachten.

Wat een optie zou zijn is om 2 TT's te rijden en afsluitend een race tegen elkaar. Ook daaraan zitten natuurlijk weer wat haken en ogen aangezien een ieder de GTHQ regels wel moet nastreven om tot een "terechte" uitslag te komen. Buiten dat moet er tijd gevonden worden om een ieder bij elkaar te krijgen om de desbetreffende race te rijden, en dat zal ook lastig zijn.

Dus, om bovenstaande POLL maar even te "beantwoorden": Ik vertrouw iedere deelnemer en vind de TTs prima - Ik zeg altijd; Eerlijkheid duurt het langst!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • gurdi82
  • gurdi82's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
13 jaren 3 weken geleden #41111 door Djie
Ik vind het prima om een alternatief te gebruiken, zijn de Seasonal events ervoor ook niet bruikbaar?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 3 weken geleden #41117 door giznav
ik ga uit van de eerlijkheid van de deelneemers,persoonlijk voorkeur het TT event zoals gehouden in 1 T/M 3

We zijn geen kleine kinderen meer,dus ga ik uit van de integriteit van de deelnemers.

Meen dat er een tijdje geleden een enquete is gedaan door GTPlanet over dit onderwerp.

Vindt dat de makers van GT5 deze fout moeten oplossen,er is al genoeg op aangedrongen WW over dit probleem,ze zijn dat aan hun stand verplicht.

zo dat het mogelijk is voor de modarators om de replay's te controleren met de wetenschap dat ze 100% betrouwbaar zijn.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 3 weken geleden #41120 door keijzm73
Beantwoord door keijzm73 in topic Re: Afwijkende TT event gebruiken voor promotie event?

Persoonlijk vindt ik het - na iedere ronde opnieuw moeten starten - echt irritant. Ik hou ervan om 3 sessies te doen van 10 rondes waardoor je in een soort "flow" komt.


Dat wat je zegt over die 'flow' herken ik wel ja!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer