Project Cars laad sommige circuits goed meer?

7 jaren 11 maanden geleden #115721 door Vince Lownoise
Beantwoord door Vince Lownoise in topic Project Cars laad sommige circuits goed meer?
Nou we zijn 1 PS4 verder en het probleem op een nieuwe PS4 blijft????
Dus 2X PS4,Project Cars Limited Edition digitaal, en fysiek. Op de nieuwe weer (digitaal) met alle on demand content.
En ook de Edition of the year ook gedowload het zit in de applicatie data, maar geen problemen met andere games?
Ook met de meeste meeste circuit niet.
Ik wist dat de Edition of the Year gewoon Project Cars met content was, maar je probeert echt alles.
Zeker in mijn situatie kan het me niet meer schelen. Toen ik nog 4 jaar geleden gezond was had ik dit nooit gedaan natuurlijk. Zit de fout bij Ziggo, ik gebruik gewoon een LAN Kabel geen WiFi. WiFi is handig maar trager.
Ik heb 20/200 Mbps en ga nu naar 30/300 Mbps
Kan haast niet, laad ook geen oude game data meer begin gewoon schoon met ieder versie.
Begrijp het niet blijft de provider over?
Ik heb het alleen bij Quick Weekend. b.v. van prac naar qualificatie enz, het beeld blijf na verder hangen, heel soms komt het na een minuut of 10 tevoorschijn??
Maar dit blijft hinderlijk, zeker als ik weet dat het ooit wel heeft gewerkt.
Begrijp dit niet, maar geef er eindelijk geen cent meer aan uit, dom genoeg geweest van me. Die Tweede PS$ ben ik zo kwijt, ken mensen zat die dan ineens wel even lang komen, hahaha!!!
Nou jah bedankt voor alle hulp, en ga gewoon door, mischien gaat die wel te snel voor de PS4??? geen idee.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Vince Lownoise
  • Vince Lownoise's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer