Ferrari "La Festa Cavallino" seizoensevent

12 jaren 9 maanden geleden #49329 door Reitsmanovic
Ferrari "La Festa Cavallino" seizoensevent werd gestart door Reitsmanovic
Er zijn sinds vandaag weer nieuwe seizoensevents. Het is allemaal wel gebasseerd op de races in A-Spec en B-Spec. Misschien volgende keer iets minder voorspelbaar maar desalniettemin een leuke uitdaging.

Dit zei GTplanet over het de events:

The latest GT5 Seasonal Event has just been posted, “La Festa Cavallino”, or “The Horse Festival”. Of course, the races feature production Ferraris with 650PP or less in the following events:
•Rome Circuit (5 Laps, 444,900 Cr.)
•Circuit de la Sarthe 2009 (1 Lap, 504,000 Cr.)
•Autumn Ring Reverse (5 Laps, 411,000 Cr.)
•Indianapolis Road Course (5 Laps, 470,700 Cr.)
•Toscana (Tarmac) 106A (5 Laps, 474,000 Cr.)


Succes allemaal met cashen!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Reitsmanovic
  • Reitsmanovic's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
12 jaren 9 maanden geleden #49335 door kinky1973
Beantwoord door kinky1973 in topic Re: Ferrari "La Festa Cavallino" seizoensevent
Maar het blijft wel leuk zo met nieuwe seizoensevents.Voor alle verslaafde van gt5.

heb je toegevoegd reitsmanovic

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 9 maanden geleden #49336 door Reitsmanovic
Beantwoord door Reitsmanovic in topic Re: Ferrari "La Festa Cavallino" seizoensevent
Het is leuk de seizoensevents. Zeker vermakelijk en je doet er weer race ervaring mee op en vergeet de xp en het geld niet. Zeker de TT's van de laatste keer waren niet te makkelijk maar ook niet te moeilijk. Je moet wel de juiste auto hebben.

Ik had op een of andere manier wat meer variatie en creativiteit willen zien. Dat met die Honda's een tijdje terug was wel leuk bedacht. De andere events zijn gewoon gebasseerd op A-Spec/B-Spec races.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Reitsmanovic
  • Reitsmanovic's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
12 jaren 9 maanden geleden #49338 door Aqua0028
Beantwoord door Aqua0028 in topic Re: Ferrari "La Festa Cavallino" seizoensevent
Wat is de kortste race van die 5? Zit nog te wachten op een event waar je per uur ongeveer 6mln kan verdienen, maar dan mét steeds een helm of pak. Nu doe ik vrij vaak ASO (geloof ik) van de Lichtgewicht-cup, maar daar krijg je helaas geen pak of helm.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 9 maanden geleden - 12 jaren 9 maanden geleden #49339 door deogetorg
Beantwoord door deogetorg in topic Re: Ferrari "La Festa Cavallino" seizoensevent

Wat is de kortste race van die 5? Zit nog te wachten op een event waar je per uur ongeveer 6mln kan verdienen, maar dan mét steeds een helm of pak. Nu doe ik vrij vaak ASO (geloof ik) van de Lichtgewicht-cup, maar daar krijg je helaas geen pak of helm.


Met circuit de la sarthe (le mans) haal je geloof ik meer dan een ton per minuut.
Edit:
Ik heb in 3.50 minuten 500.000 Cr verdiend
Laatst bewerkt 12 jaren 9 maanden geleden door deogetorg.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • deogetorg
  • deogetorg's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
12 jaren 9 maanden geleden #49341 door Aqua0028
Beantwoord door Aqua0028 in topic Re: Ferrari "La Festa Cavallino" seizoensevent
Dat moet ik maar snel gaan proberen dan straks!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 9 maanden geleden #49367 door a Guest
Beantwoord door a Guest in topic Re: Ferrari "La Festa Cavallino" seizoensevent

Wat is de kortste race van die 5? Zit nog te wachten op een event waar je per uur ongeveer 6mln kan verdienen, maar dan mét steeds een helm of pak. Nu doe ik vrij vaak ASO (geloof ik) van de Lichtgewicht-cup, maar daar krijg je helaas geen pak of helm.


Met circuit de la sarthe (le mans) haal je geloof ik meer dan een ton per minuut.
Edit:
Ik heb in 3.50 minuten 500.000 Cr verdiend


Super snel casten ja. Kunt de Enzo pakken met dik 900+ pk en dan 1 rondje la sarthe.

3:30 min werk voor 500.000 :laugh:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • a Guest
  • a Guest's Profielfoto
  • Bezoeker
12 jaren 9 maanden geleden #49384 door Reitsmanovic
Beantwoord door Reitsmanovic in topic Re: Ferrari "La Festa Cavallino" seizoensevent
Wel een beetje vreemd dat er een PP limiet is van 650 is. Volgens mij kan een maximaal getunede Enzo daar over heen. Ik heb een 599 en een 458 Italia allebei maximaal getuned maar ze komen niet op die 650 PP.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Reitsmanovic
  • Reitsmanovic's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
12 jaren 9 maanden geleden #49404 door Aqua0028
Beantwoord door Aqua0028 in topic Re: Ferrari "La Festa Cavallino" seizoensevent
Weet iemand een beetje een fijne afstelling voor die Enzo? Vind hem wat te veel onderstuur hebben. Daarentegen is de Italia weer te gevoelig voor stuurbewegingen, maar met die Enzo wil ik gaan cashen denk ik. Alleen moet hij iets soepeler in gaan sturen!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 9 maanden geleden #49405 door porsche rider
Beantwoord door porsche rider in topic Re: Ferrari "La Festa Cavallino" seizoensevent
heb net ook alle gereden met de enzo, is dan een makkie. Ik heb mijn afstellingen niet veranderd alleen de normale dingen getuned. Dus geen motor upgrades. heb wel rce normaal eronder gedaan. maar je kan ook met nog minder tunen het makkelijk redden als je geen foutjes maakt.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer