Mercedes Event - Heropend!

12 jaren 7 maanden geleden - 12 jaren 6 maanden geleden #53440 door Djie
Mercedes Event - Heropend! werd gestart door Djie

David Coulthard racet tegen fans in grootste race ter wereld
Mercedes-Benz en Sony Computer Entertainment zijn van plan de geschiedenisboeken te herschrijven. De virtuele coureurs in Gran Turismo®5 krijgen nu de kans om behalve tegen de klok ook tegen een echte Formule 1™-topper te racen, niemand minder dan David Coulthard. Dit kon wel eens de grootste race ooit worden, met miljoenen kijkers online.

Om 16.20 uur op maandag 5 september 2011 neemt David Coulthard plaats achter het stuur van een echte Mercedes-Benz SLS AMG met een 6.3-liter V8. Zijn tegenstanders zijn GT5™-fans uit alle hoeken van de wereld, die gezamenlijk alles op alles zetten om deze topcoureur te snel af te zijn. De fans zetten hun tijden neer in een speciaal seizoensevent in de game: het Mercedes-Benz-event. Om de spanning nog verder op te voeren houden we de Europese locatie van de race geheim tot de dag van de race, zodat iedereen een kans heeft op de overwinning.

In Mercedes-Benz World (Brooklands, Engeland) vindt tegelijkertijd een strijd plaats tussen 24 uitverkorenen om een plekje in de race van de beroemde racegame voor de PlayStation®3. Op deze locatie nemen de zes snelste coureurs het op tegen Coulthard, onder het toeziend oog van bezoekers. De snelste deelnemer van Mercedes-Benz World wint een reis naar de Formule 1™ Grand Prix van Brazilië op 27 november.

Online kun je de actiebeelden van David Coulthard in zijn Mercedes-Benz SLS AMG volgen in combinatie met de beelden van zijn livetegenstanders in Mercedes-Benz World. De beelden, inclusief voorbeschouwing, worden van commentaar voorzien door Formule 1™-verslaggever Martin Brundle. De live-uitzending op de racedag begint om 16.00 uur op www.mercedesliverace.co.uk.

Hieronder vind je de regels van het Mercedes-Benz-event, dat op 5 september om 16.20 uur van start gaat. Ben jij sneller dan David Coulthard?

- Auto: Mercedes-Benz SLS AMG '10
- Circuit: Top Gear Test Track
- Banden: Comfort: zacht

David Coulthard talks about the Mercedes-Benz Live Race

Martin Brundle is de host van het event


In dit topic kunnen we het live event bespreken. Volgens mij zal het event om 15:00 NL tijd van start gaan, hier is de livestream te volgen: dcliverace.co.uk/

Meer details van dit evenement staan besproken op de voorpagina .
Win exclusieve GT5 tassen!
Van SCEE mogen wij 3 GT5 tassen weggeven, wij zullen die verloten onder de deelnemers aan dit event. Daarvoor moet je in het bezit zijn van een divisie indeling en in dit topic je tijd posten. We zullen per divisie 1 tas verloten. Mocht je geen divisie indeling hebben dan kan je altijd nog je tijd posten maar maak je geen kans op de tassen. Post op deze manier je tijd:
GTHQ nickname:
PSN:
Divisie:
Tijd: X.XX.XXX (gebruik aub de punten)
Voorbeeld: Roomboter - GTHQ_Roomboter – Divisie 2 Goud - 2.22.391
Bewaar ten alle tijde je snelste ronde!!!
De snelste rondetijd van David Coulthard
1.16.320

Deadline beschikbaar stellen replays 8 oktober 2011 23:59 (sharp!)
.
Track TopGear Test Track
Car Mercedes SLS AMG
Tires Comfort: Zacht
Overall
Rank Division PSN_Name Tijd Verschil Replay
001 )D1 GKanzai1:15,826-Ontvangen
002 )D1 BGTHQ_GammaRae1:15,8590:00,033
003 )D1 Zgjors651:16,0040:00,145
004 )D1 BGTHQ_BlackBull1:16,0460:00,042
005 )D1 ZGTHQ_Jilt1:16,1830:00,137
006 )xDavid Coulthard1:16,3200:00,137x
007 )D2 GGTHQ_Firebird791:16,8850:00,565Ontvangen
008)D1 ZGTHQ_WhiteAnimal1:17,6980:00,813Ontvangen
009 )D2 ZGTHQ_Giznav1:19,5280:01,830Ontvangen
Laatst bewerkt 12 jaren 6 maanden geleden door Djie.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 7 maanden geleden - 12 jaren 7 maanden geleden #53445 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Mercedes Event - On Hold!
En de eerste foto's verschijnen... kan nauwelijks het circuit zien maar lijkt wel op het TopGear circuit... En volgens mij is het bevestigd door een journalist: twitter.com/legardj

Laatst bewerkt 12 jaren 7 maanden geleden door Djie.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 7 maanden geleden - 12 jaren 7 maanden geleden #53448 door gjors65
Beantwoord door gjors65 in topic Mercedes Event - On Hold!
Schakelde net op tijd in,... om te zien dat D.C niet helemaal legaal z'n rondjes reed.
Hij zat regelmatig met 4 wielen over de verdrijving vlakken heen, en sneed regelmatig het parcours af, door vroegtijdig over de witte lijn te gaan.
Laatst bewerkt 12 jaren 7 maanden geleden door gjors65.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 7 maanden geleden #53451 door christophevb
Beantwoord door christophevb in topic Mercedes Event - On Hold!
Snap niet waarom ze voor dit topgear hebben genomen , dit is naar mijn mening zelfs de naam circuit niet waard.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 7 maanden geleden - 12 jaren 7 maanden geleden #53453 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Mercedes Event - On Hold!

Schakelde net op tijd in,... om te zien dat D.C niet helemaal legaal z'n rondjes reed.
Hij zat regelmatig met 4 wielen over de verdrijving vlakken heen, en sneed regelmatig het parcours af, door vroegtijdig over de witte lijn te gaan.


Idd zag het ook.. wel weer grappig om te zien dat hij de controle verloor toen het ging regenen :) Ze kunnen er iig geen ghost van maken.
Laatst bewerkt 12 jaren 7 maanden geleden door Djie.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 7 maanden geleden #53455 door giznav
Beantwoord door giznav in topic Mercedes Event - On Hold!

Snap niet waarom ze voor dit topgear hebben genomen , dit is naar mijn mening zelfs de naam circuit niet waard.


@christophevb daarom heet het ook Dunfold Race Track :lol:
Link
- Auto: Mercedes-Benz SLS AMG '10
- Circuit: Top Gear Test Track
- Banden: Comfort: zacht :side: :woohoo: :side: :woohoo:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 7 maanden geleden - 12 jaren 7 maanden geleden #53460 door christophevb
Beantwoord door christophevb in topic Mercedes Event - On Hold!
Haa ok thnks for the info :cheer: Ik vind de challenge best moeilijk , die SLS houdt niet zo van comfortbanden B)
Laatst bewerkt 12 jaren 7 maanden geleden door christophevb.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 7 maanden geleden #53462 door Vali1992nl
Beantwoord door Vali1992nl in topic Mercedes Event - On Hold!
Dit vind ik weer een leuke!! Ik heb na de vakantie nog niet op het forum gekeken, maar ik zag de aankondeging van dit event, en dus kwam ik weer eens kijken :D Heb nu een paar rondjes gedaan en sta nu op 1:16:520
Heb het rondje opgeslagen :P Vraag me af of het me nog een keer lukt :silly:

GTHQ_Valie1992NL
Divisie 2 goud
1.16.520

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 7 maanden geleden - 12 jaren 7 maanden geleden #53463 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Mercedes Event - On Hold!
Ben ik het alleen of zit er een bug in... als ik 1 keer een rode tijd rijd gelden ALLE ronde niet meer ook niet als 5 rondjes erna allemaal clean rijd blijven ze allemaal rood. Heel naar!

Net daardoor maar 2x 4 rondes gereden met als snelste: 1:16,437

GTHQ_Djie
Divisie 1 Goud
1.16.437
Laatst bewerkt 12 jaren 7 maanden geleden door Djie.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 7 maanden geleden #53468 door firebird79
Beantwoord door firebird79 in topic Mercedes Event - On Hold!
Nee is geen bug,er staat ook wanneer ie rood is moet je opnieuw beginnen,dit is denk ik om te voorkomen dat je eerst de pylonnen wegrijd voor de volgende ronde!

Voorlopige tijd
IRL_firebird_NL
D2G
1.17.026

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer