Online B-Spec uitdaging 2

12 jaren 2 maanden geleden #67649 door Peetjuhh
Online B-Spec uitdaging 2 werd gestart door Peetjuhh
Hoi Allen,

Veel ben ik weer bezig geweest met deze B-Spec event ... Nurburgring, en met aardig wat verschillende auto's.

Om deze te winnen is geen kunst, zeker als je een Chaparal 2j race car inzet.:p En ook o.a. de BMW McLaren F1 GTR Race Car is snel in deze uitdaging.
Maar wat me verbaasd is, dat een Gillet Vertigo Race Car bij mij een lijdensweg heeft, terwijl die toch qua specificaties deze race met een makkie moet kunnen winnen. Waarom dit niet zo is, ik weet het niet. Wie wel, mag het uitleggen.:-)

En dan de Lambo, de nieuwe...Aventador, zonder een echt geschikte setup voor op de Nurburgring, is die ook bloedsnel en een winner.
Doch 1 auto deed me verbazen met deze event, de Ferrari Enzo! Die gaat echt als een speer over dat circuit, ook al heb ik daar ook geen echt goeie setup voor. Jammer is alleen dat, en dat zal wel ingebouwd zitten ... wanneer hij te snel en te dichtbij de McLaren koploper komt, er ineens alles misgaat met mijn BOB. Dan is ie ineens de weg kwijt, en vliegt de baan af. We praten wel over een lvl 40 BOB met rijkelijk veel ervaring.

Goed, ik gebruik deze event momenteel om nieuwe BOB's te nemen en snel te laten levelen. En een nieuwe BOB en de Chaparal gaat al goed samen:p

Peet ... krijg wel veel 20milj bakken zo:-)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Peetjuhh
  • Peetjuhh's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
12 jaren 2 maanden geleden #67755 door zeppos
Beantwoord door zeppos in topic Re: Online B-Spec uitdaging 2
om nieuwe bob's snel te laten levelen kun je ze b-spec endurance laten rijden...één 24 u race en ze zitten al op + 30..je mag ze nog met 2 laten rijden...

Dat idiote gedrag van je bob's is volgens mij geprogrammeerd (net zoals die bocht bij La Sarthe)...de mijne begon in de tweede ronde ook te slingeren en in de vangrails te rijden..gelukkig zonder de eerste plaats te verliezen ...

mijn winner is de Zonda LM racecar...

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 2 maanden geleden #67761 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Re: Online B-Spec uitdaging 2
Jep, ik weet precies hoe dit komt, dit komt door.... erhm, dit komt door....
Nee, ik weet het toch niet :blush:

Als mijn BOB's doe level 40 zijn zo rijden, wat zijn wij dan voor een level..... :laugh:

Het lijkt wel alsof ze sommige auto's gewoon niet aankunnen ofzo.

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 2 maanden geleden #67769 door paranooyena
Beantwoord door paranooyena in topic Re: Online B-Spec uitdaging 2

om nieuwe bob's snel te laten levelen kun je ze b-spec endurance laten rijden...één 24 u race en ze zitten al op + 30..je mag ze nog met 2 laten rijden...

Dat idiote gedrag van je bob's is volgens mij geprogrammeerd (net zoals die bocht bij La Sarthe)...de mijne begon in de tweede ronde ook te slingeren en in de vangrails te rijden..gelukkig zonder de eerste plaats te verliezen ...

mijn winner is de Zonda LM racecar...



juist

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 2 maanden geleden #67785 door Peetjuhh
Beantwoord door Peetjuhh in topic Re: Online B-Spec uitdaging 2

om nieuwe bob's snel te laten levelen kun je ze b-spec endurance laten rijden...één 24 u race en ze zitten al op + 30..je mag ze nog met 2 laten rijden...

Dat idiote gedrag van je bob's is volgens mij geprogrammeerd (net zoals die bocht bij La Sarthe)...de mijne begon in de tweede ronde ook te slingeren en in de vangrails te rijden..gelukkig zonder de eerste plaats te verliezen ...

mijn winner is de Zonda LM racecar...


Die Zonda LM die moet en ga ik dus nog ff proberen:P

Klopt wat doe bocht in Sarthe aangaat, dat is net zoiets. Alleen wat opvalt, als je BOB in de Chaparal rijdt, je daar minder of geen last van hebt. Er zit gewoon geen logica in! Ook met die Enzo Ferrari...want getuned en met meer dan 900 pk...en toch binnen de 650pp , is die echt bloedsnel.
Maar het is net alsof BOB ...met dichtbij de koploper, ineens een blackout heeft. Even maar, zodat de koploper weer meer ruimte en voorsprong heeft. Want met een top van rond de 370 van die Enzo, heeft de koploper geen schijn van kans op het rechte stuk.

Levelen met endurance:-) Ja, was ik dus al mee bezig:p Ten eerste... level 20 a 30 BOB's daaraan laten beginnen, is vragen om vangrails e.d. op de nurburgring. Ze hebben nog geen 'conditie' genoeg voor dit:-) Dus das geen strak plan.
Ten 2de, ik vanmorgen ff kijkend hoever ze toch al waren ...zet de tv aan, maar geen signaal:-(
Ik ...kl..tzak, had gisteravond weer de hoofdschakelaar (op contactdoos) gebruikt, om alle lampen en app uit te zetten, maar was de PS3 en zijn race dus vergeten:-)

Tja, dat schiet niet op dan:-)

Peet

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Peetjuhh
  • Peetjuhh's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
12 jaren 2 maanden geleden #67789 door Peetjuhh
Beantwoord door Peetjuhh in topic Re: Online B-Spec uitdaging 2

Jep, ik weet precies hoe dit komt, dit komt door.... erhm, dit komt door....
Nee, ik weet het toch niet :blush:

Als mijn BOB's doe level 40 zijn zo rijden, wat zijn wij dan voor een level..... :laugh:

Het lijkt wel alsof ze sommige auto's gewoon niet aankunnen ofzo.


Ik weet niet wat wij voor een level zijn ... zeker als ik soms naar de online races kijk. :laugh:
Maar het lijkt er gewoon op, dat het in die seasonals ingebakken zit, dat je...ongeacht met welke auto ...niet zo maar ff snel mag inlopen of...een hogere topsnelheid mag hebben.
Heb je dat toch, of maak je er gebruik van, dan is er wel 1 of andere spreuk die je BOB ff weer met beide voetjes op de grond zet.:-)

Peet

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Peetjuhh
  • Peetjuhh's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
12 jaren 2 maanden geleden #67825 door zeppos
Beantwoord door zeppos in topic Re: Online B-Spec uitdaging 2
Wat het levelen van die bob's betreft...bij mij waren het twee verse levels 0 en die kunnen gerust een 24 uurs endurance rijden...wel met de red bull..voor alle eerlijkheid moet ik er wel aan toevoegen dat het twee broers waren...de eerste genaamd M.Schumacher en de andere K.Schumacher...heeft het geholpen? De credits zijn niet om over naar huis te schrijven maar de xp is wel de moeite...vandaar dat ze zo snel omhoog gaan..

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 2 maanden geleden #67865 door Peetjuhh
Beantwoord door Peetjuhh in topic Re: Online B-Spec uitdaging 2

Wat het levelen van die bob's betreft...bij mij waren het twee verse levels 0 en die kunnen gerust een 24 uurs endurance rijden...wel met de red bull..voor alle eerlijkheid moet ik er wel aan toevoegen dat het twee broers waren...de eerste genaamd M.Schumacher en de andere K.Schumacher...heeft het geholpen? De credits zijn niet om over naar huis te schrijven maar de xp is wel de moeite...vandaar dat ze zo snel omhoog gaan..


Ja, misschien heeft het wel geholpen met die broers :laugh:

Bij mij zaten ze veel naast de baan met die redbull, dus had er ff weinig vertrouwen in. Als ik het weer zou doen, dan ook om te levelen...want voor de credits is momenteel die B-Spec seasonal beter.
Want als je die 24 uur zou kunnen laten werken(dan maar geen slaap:p ) zou je tegen de circa 70 miljoen kunnen hebben :woohoo:

Wat het levelen aangaat met BOB's vanaf 0 en met die Seasonal B-SPec 2 uitdaging:

Race plaats level

1 2 17
2 1 21
3 1 23
4 1 24

enz enz enz.

En ik ben nu zover, dat ik allemaal weer nieuwe BOB's heb en ziet er nu zo uit:

2 BOB's level 40, 1 met 37, 1 met 31, en 2 met level 28.

Schiet al weer mooi op zo:p

Peet

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Peetjuhh
  • Peetjuhh's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
12 jaren 2 maanden geleden #68075 door zeppos
Beantwoord door zeppos in topic Re: Online B-Spec uitdaging 2
chevrolet Corvette ZR1(c6)RM '09 is ook een winner maar wel nipt...pas in de laatste rechte lijn over de Bmw Mc-laren F1...gewonnen met 1,xxxx seconde..Bob level 40 (blauwe pijl)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 2 maanden geleden #68265 door Peetjuhh
Beantwoord door Peetjuhh in topic Re: Online B-Spec uitdaging 2

chevrolet Corvette ZR1(c6)RM '09 is ook een winner maar wel nipt...pas in de laatste rechte lijn over de Bmw Mc-laren F1...gewonnen met 1,xxxx seconde..Bob level 40 (blauwe pijl)


Die is ook snel, nadeel...en dat schreef je eigenlijk al... je moet er bij blijven, om die BOB soms ff de sporen te geven.:p
Ik had gisteren ook 1...weet niet meer met welke auto ... had ik gewonnen met 0,446 voorsprong op een Pagani:-)

Beste kans van makkelijk winnen is, als die McLaren er niet in meedoet. Want waar ik nu steeds mee bezig ben (omdat ik toch bij de pc moet zijn), is met de McLaren F1 GTR Race Car de races winnen.
Easy job op die manier en mijn BOB's levelen al aardig:p
En als ik de goeie (niet te sterke) tegenstanders heb, dan start ik de races achter elkaar en lange tijd er mee doorgaand.
Peet

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Peetjuhh
  • Peetjuhh's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer