account deleted :(

11 jaren 6 maanden geleden - 11 jaren 6 maanden geleden #83408 door keijzm73
account deleted :( werd gestart door keijzm73
Hoi-hoi.. Nu kwam ik de laatste tijd niet meer zoveel hier. Niet om actief te posten tenminste! Nog wel zo af en toe om te 'lurken'. Maar moet dit gewoon even delen met mensen die me kunnen begrijpen :silly:

Meestal - als ik voldoende tijd heb - doe ik mee met de tweewekelijkse online seizoensevenementen. Die vind ik ook echt leuk om te doen. Geen moeilijk gedoe. Een zo snel mogelijk rondje neerzetten en hoppa, je tijd online. Direct gedeeld met je PS3 vrienden en zelfs wereldwijd. Een directe collega op het werk speelt ook redelijk actief GT5. En we waren wel erg benieuwd hoeveel deelnemers er zo'n beetje meedoen met die seizoensevenementen.. Dus idee! Ik heb een tweede GT5 account van hier. Dus ga ik met dat account een ultra traag rondje rijden, eindig ik dus in de achterhoede. En zo hebben we een idee van hoeveel mensen er mee rijden.. Maar een hoop geklooi met mijn wachtwoord van mijn tweede account! Toen maar even een 3e account aangemaakt! Kort daarna schoot me ineens het wachtwoord van mijn tweede account te binnen. En hoppa, online met GTHQ_keijzm73. Dacht toen; 'dan heb ik mijn zojuist aangemaakte 3e account niet meer nodig'.. Maar ja, de tenaamstelling van dat 3e account leek nogal op de naam van mijn eerste hoofdaccount.. Dus ja, jullie raden het al (ook gezien het onderwerp van dit topic) :side: :S :sick:

Dus!! Hélèmaal opnieuw beginnen!!! Level 0. Ik stond halverwege level 36 en B-spec zelfs al tijden op level 40! Pfft. Maar goed, de races opnieuw doen vind ik nog niets eens het ergste. Zelfs wel geinig. Maar 850 auto's én 18 miljoen credits down the drain. ÉÉN druk op de knop, en één bevestiging of ik het wel zeker wist en hoppa, alles pleite. Extra gratis tip van me ;
maak regelmatig een back-up en nog veel belangrijker, bewaar deze saved game buiten je PlayStation' ;)

Maar goed! Van de laatste rit op Monza met Italiaanse klasbakken weet ik dat er wereldwijd 107.000 online deelnemers waren. Ik stond daar op de 4200e plek. De vorige tijdrit (minder gewaardeerd denk ik) stond ik zelfs in de top 1000 (ergens in de 800). Verbaasde me nogal...

'I'll be back'..... Ooit!!! Komende weken maar eens zorgen dat ik alles op 200% credits rijd.
Laatst bewerkt 11 jaren 6 maanden geleden door keijzm73.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • keijzm73
  • keijzm73's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
11 jaren 6 maanden geleden #83411 door Djie
Beantwoord door Djie in topic account deleted :(
Holy S**T! Dat is balen zeg! Wat je zegt, maak regelmatig een backup want er kan altijd wel iets misgaan. Stond je met je GTHQ account ook nog op level 0? Anders is dat nog een klein voordeeltje dat je daarmee verder kan met een kleine voorsprong. Als je een auto nodig hebt zullen er vast wel mensen zijn die je er eentje willen sturen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: keijzm73

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 6 maanden geleden - 11 jaren 6 maanden geleden #83412 door keijzm73
Beantwoord door keijzm73 in topic account deleted :(
Dank je Djie. Ben maar gewoon met m'n oude hoofdaccount opnieuw begonnen. En o ja! Ook alle saved games bestanden van mijn andere spellen weg! Maar dat is te overzien als je het afzet tegen GT5. Als ik achter de PS3 zit is 9/10 voor GT.

Sodeju!! En wat zie ik net. Maanden - zo niet een jaar op gewacht - en wat denk je, net nu is de Chaparral 2J verkrijgbaar bij de online dealer. Dus ff 15 miljoen bij elkaar sparen :blink: Zou fijn zijn om een snelle (650PP) auto te hebben. Dan kan ik proberen de online Nürburgringrit 15x te winnen. Op 200% krijg je hier volgens mij 1.000.000 voor. Maar ja, auto's boven 1 miljoen mag je niet meer weggeven. En dat is overigens ook niet de reden dat ik mijn gezicht hier weer laat zien hoor! Om naar auto's te komen schooien :blush:

Ik heb van mijn collega al een Corvette en een Ferrari 458 ontvangen. inmiddels alweer uhum 30 auto's in de garage. Tja, een leuke rally auto van circa 550 PP zou prettig zijn om iig. de huidige tijdrit Toscane te kunnen rijden. Was altijd al rally fanaat...

... Gisteren heb ik - als soort van troost - F1 2012 aangeschaft. Ik heb F1 2011 overgeslagen (F1 2010 had ik op de PC.) En ik moet zeggen. F1 2012 is een hele verbetering tov. F1 2010. Minder arcade en meer simulatie sowieso in de menu structuren!
Laatst bewerkt 11 jaren 6 maanden geleden door keijzm73.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • keijzm73
  • keijzm73's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
11 jaren 6 maanden geleden #83417 door Djie
Beantwoord door Djie in topic account deleted :(
Kan wel even kijken of ik een auto heb, is het mogelijk om duurdere auto's te delen? Dan kan ik wel een F1 auto klaar zetten. In dat seizoensevent behaal je bij 200% en een terug getunende auto gemakkelijk een paar miljoen naar binnen!

Of natuurlijk met ons vanavond mee komen rijden, veel leuker dan seizoensevents draaien ;)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 6 maanden geleden #83419 door keijzm73
Beantwoord door keijzm73 in topic account deleted :(
Ik denk wel dat je een duurdere auto kan delen! Zou wel tof zijn B) .. Nog niet eens aan gedacht!

En mee racen? Dus je bedoeld met meerdere auto's tegelijk de baan op!? Brrr, ik heb altijd het gevoel dat ik iedereen alleen maar in de weg rij :P ;)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • keijzm73
  • keijzm73's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer